ستاره خارجی محبوب به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد

یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس که در قهرمانی این فصل سرخپوشان تهرانی نقش بسزایی را ایفا کرد مهاجم جداشده هلندی این تیم بود.

ستاره خارجی محبوب به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد

به گزارش زنهار؛ یورگن لوکادیا بازیکن هلندی تیم پرسپولیس که در تابستان سال گذشته به این تیم پیوست پس از چند هفته حضور در جمع سرخپوشان و به ثمر رساندن ۶ گل تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

او در پاییز سال گذشته از این تیم جدا شد و قراردادش را به شکل یکطرفه فسخ کرد. این بازیکن در دوران حضورش در این تیم شش بار دروازه حریفان پرسپولیس را باز کرد که از این ۶ گل، ۴ گلش ۹ امتیاز برای پرسپولیس به همراه داشت. پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، پیروزی بر ملوان با نتیجه مشابه و همچنین برد ۲ بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان با گلهای این بازیکن کمک کرد تا پرسپولیس سه حریفش را شکست بدهد و ۹ امتیاز به مجموع امتیازات این فصلش اضافه کند. البته یورگن لوکادیا در پیروزی‌های ۲ بر صفر مقابل صنعت نفت و سه بر یک مقابل هوادار نیز دو گل دیگر به ثمر رساند تا در بردهای دیگر پرسپولیس نیز سهیم باشد.اما واکنش یورگن لوکادیا به قهرمانی پرسپولیس نیز در نوع خود جالب توجه بود. در حالی که او حدود دو هفته پیش با انتشار تصویر خودش با پیراهن پرسپولیس یادی از روزهای حضورش در این تیم کرده و پیش از آن نیز در ماه‌های گذشته چند نوبت تصویر خودش در تیم پرسپولیس را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده بود طی روزهای اخیر پس از قهرمانی پرسپولیس که در شامگاه پنجشنبه هفته گذشته به این مقام دست یافت، نه استوری در این باره گذاشته و نه در صفحه‌اش پستی برای تبریک به هم تیم‌های سابقش منتشر کرده است! آخرین تصویر صفحه رسمی یورگن لوکادیا به حدود یک هفته پیش برمی‌گردد و پس از آن لوکادیا پستی را در این ارتباط منتشر نکرده است.بدون شک کسب ۹ امتیاز از مجموع ۶۶ امتیاز پرسپولیس در فصل جاری به خاطر گلهای این بازیکن بوده و طرفداران پرسپولیس و کادر فنی این تیم هرگز این موضوع را از یاد نخواهند برد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار