عذرخواهی علی کریمی از مردم ایران!

علی کریمی، ملی‌پوش اسبق تیم ملی گفته بود آرزوی قلبی‌اش موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان است تا دل هواداران در ایران شاد شود.

عذرخواهی علی کریمی از مردم ایران!

به گزارش زنهار؛ چند سال قبل در اردیبهشت سال ۱۳۹۲ پرسپولیس در جام حذفی مقابل سپاهان مغلوب شد. اما تلخ‌تر از این نتیجه خداحافظی علی کریمی از فوتبال بود. علی کریمی در همین خصوص توضیح داد: حرف‌هایی که بعد از فینال جام حذفی زدم احساس می‌کنم شرایط را برای سرمربی تیم ملی ایران سخت و تا حدودی هواداران را ناراحت کرده است، اما اگر این‌طور است من از مردم و کی‌روش عذرخواهی می‌کنم و اگر هر زمان حتی روی سکو‌ها هم به وجود من نیاز باشد با کمال میل در خدمت تیم ملی کشورم هستم. امیدوارم با عزم ملی دست به دست هم دهیم تا در نهایت تیم ملی به جام جهانی برزیل برود. آرزوی قلبی من موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان است تا دل هواداران در ایران شاد شود.

کریمی در خصوص نتایج تیم پرسپولیس نیز اظهار داشت: بدون شک در مورد نتایج این تیم در چند وقت اخیر حرف‌های زیادی زده شده و به نظر خودم هواداران دلایل را به اندازه کافی می‌دانند. ما تیم خوبی داشتیم و باشگاه نیز بازیکنان خوبی را جذب کرده بود، یکی از شانس‌های قهرمانی بودیم، اما مشکل اصلی ما در لیگ عدم شناخت سرمربی تیم از فوتبال ایران بود. به نظر من مانوئل ژوزه نتوانست شناختی از فوتبال ایران پیدا کند.

وی در مورد خداحافظی ناگهانی از فوتبال گفت: بعد از بازی با سپاهان در بدترین شرایط قرار گرفتم که متاسفانه جام حذفی را از دست دادیم و از طرفی آن‌طور که شایسته خداحافظی مهدوی‌کیا از فوتبال بود، اتفاق نیفتاد و شرمنده مردم شدیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار