اگر VAR بود پرسپولیس سوم هم نمی‌شد!

کاپیتان اسبق آبی‌پوشان گفت: استقلال در رفسنجان بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و با اینکه با یک گل از حریف عقب بود، ولی توانست ۳ امتیاز با ارزش را کسب کند.

اگر VAR بود پرسپولیس سوم هم نمی‌شد!

به گزارش زنهار؛ شاهین بیانی درباره شرایط استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال مشکلات زیادی در این فصل داشت و فکر می‌کنم مهمترین مشکل آن مدیریت باشد. ضعف مدیریت باعث شد تا این تیم در این فصل ۳ تا مدیر عامل داشته باشد و مسائل مدیریتی به تیم ضربه زد. بزرگترین ضربه مدیریت همان حذف از آسیا بود که در روحیه و انگیزه بازیکنان تاثیر منفی گذاشت. استقلال در رفسنجان بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و با اینکه با یک گل از حریف عقب بود، ولی توانست ۳ امتیاز با ارزش را کسب کند. البته‌ای کاش در نیم فصل اول آبی پوشان امتیازات لازم را بدست می‌آورد تا الان شرایط خیلی بهتری داشته باشد.

بیانی در ادامه خاطرنشان کرد: ضمن اینکه من اعتقاد دارم ساپینتو در بعضی از نقاط بخصوص در دفاع چپ می‌توانست از مهره‌های بهتری در تیم استفاده کنند و شاید عدم شناخت نسبت به فوتبال ایران باعث شد تا خیلی دیر ترکیب ثابت خود را پیدا کند. یکی از یکی دیگر از مشکلات فنی تیم استقلال نبودن یک مهاجم تخصصی و شش دانگ در راس خط حمله این تیم بود. آبی پوشان در اکثر بازی‌ها فرصت‌های زیادی را از دست دادند در حالی که می‌توانستند با بودن یک مهاجم گلزن این ضعف را برطرف کند و در خیلی از بازی‌ها به راحتی دروازه حریف را باز کنند.

مدافع اسبق استقلال در پایان در خصوص مشکلات داوری که استقلال و خیلی اعتراض داشتند، تاکید کرد: ظاهرا اشتباهات داوری جزئی از فوتبال کشور ما شده است و عجیب است که تا حالا سیستم VAR را به ایران نیاورند. این سیستم ویدیوی در اکثر کشور آسیایی وجود دارد، اما متاسفانه فدراسیون فوتبال ما که ادعای حرفه‌ای را دارد هنوز نتوانسته این تجهیزات را در ورزشگاه‌ها نصب کند تا حق تیم‌ها ضایع نشود. به نظر من اگر VAR بود استقلال حتماً قهرمان می‌شد چرا که واقعاً در چند بازی حق این تیم خورده شد در واقع اگر این سیستم بود پرسپولیس سوم هم نمی‌شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار