بلای استقلال به جان پرسپولیس افتاد!

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس تاکید کرد که سرخپوشان مغرور نمی‌شوند و در بازی مقابل نساجی از جان مایه می‌گذارند تا هواداران‌شان را با قهرمانی خوشحال کنند.

بلای استقلال به جان پرسپولیس افتاد!

به گزارش زنهار؛ افشین پیروانی پس از پیروزی ۴ بر صفر پرسپولیس مقابل گل‌گهر اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و به هواداران چه آنهایی که به ورزشگاه آمدند و نیامدند تبریک می‌گویم. این تیم لیاقتش این است که در حضور حداکثری هوادارانش بازی کند. از همه کسانی که کار تعمیر استادیوم را شروع کردند، ممنون هستیم. ما یک فینال دیگر داریم، از پرسپولیس همیشه توقع برد و قهرمانی است، ان‌شاءالله شادی را به هواداران تقدیم کنیم.

وی درباره بازی پایانی مقابل نساجی و اینکه ممکن است کوچکترین اشتباه قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد، گفت: ما شرایط خوبی داریم، باشگاه تمام تلاشش را می‌کند و هواداران مطمئن باشند که مغرور نمی‌شویم. پرسپولیس عشق میلیونها ایرانی است و ان شاءالله با قهرمانی شادی را به هواداران هدیه بدهیم.

پیروانی درباره درخشش مهدی ترابی در هفته‌های اخیر عنوان کرد: همه بازیکنان خوب هستند و زحمت می‌کشدند. ترابی هم جزو خانواده پرسپولیس است. بازیکن وظیفه‌اش این است که تلاش کند. هواداران ما را در قائمشهر تنها نگذارند تا جام قهرمانی را بگیریم.  ما هر جا بازی کنیم هوادار داریم، البته نساجی هم هواداران خوب و پرشوری دارد، ولی ما هم از جان مایه می‌گذاریم تا جام بگیریم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار