پاسخ تند مدیرعامل پرسپولیس به سرمربی سپاهان/طفلکی؛حتی بازیکنان کشور خودت را هم نمی شناسی!

جنجال های پرسپولیس و سپاهان تمامی ندارد.

پاسخ تند مدیرعامل پرسپولیس به سرمربی سپاهان/طفلکی؛حتی بازیکنان کشور خودت را هم نمی شناسی!

به گزارش زنهار؛ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارنظر روز گذشته ژوزه مورایس نسبت به عملکرد مجتبی حسینی و مازیار زارع توضیح داد: طفلک مورایس بازیکنان ما را نمی‌شناسد، حتی اگر از او بپرسید شاید 10 بازیکن کشور خودش را هم نشناسد، اما خوراک ناسالم را به این طفلی می‌دهند، مورایس نیز حقوق‌بگیر است و اگر مطیع اوامر و پاسخگوی درخواست‌های آنها نباشد، شاید برای فصل آینده‌اش مشکل ایجاد شود. شما دیدید امروز همان مربی‌ای که مورایس از او نام برد، نتیجه متفاوتی مقابل سپاهان گرفت. در غیر این صورت نباید این تیم برنده می‌شد. به نظر من نباید این مسائل را دستاویز قرار بدهند. اتکای ما به خدا است و او ما را یاری می‌کند.

رضا درویش در مورد حذف این تیم از آسیا هم گفت: باید از افرادی که چنین حرف‌هایی می‌زنند بپرسید. به هواداران می‌گویم تمام مدارکی که باید، بارگذاری کردیم، هیچ مشکلی در بارگذاری مدارک مالی و غیرمالی وجود نداشت. امیدواریم بتوانیم بر نیروهای داخل و بیرون از زمین که مشکلاتی برای ما درست می‌کنند پیروز شویم.

وی در پایان گفت: باید به‌جای اینکه سعی کنیم در کار پرسپولیس بگذاریم و اسناد درستی را به AFC بفرستیم، همیت ایرانی را به‌کار بگیریم. بیشتر شائبه‌هایی که به وجود می‌آورند برای ایجاد یک فضای مسموم است، اما پرسپولیس با تمام قدرت در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار