فقط در این صورت پرسپولیس قهرمان نمی شود!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آخر فصل است و می‌دانیم که یک لغزش می‌تواند قهرمانی را از ما بگیرد.

فقط در این صورت پرسپولیس قهرمان نمی شود!

به گزارش زنهار؛ مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم گل گهر اظهار کرد: به هواداران پرشورمان تبریک می‌گویم. خداراشکر توانستیم با تمرکز بالا این مسابقه را ۴ بر صفر ببریم. آخر فصل است و می‌دانیم که یک لغزش می‌تواند قهرمانی را از ما بگیرد. از اول بازی تصمیم گرفتیم و با قدرت و تمرکز کامل پیش رویم و مثل برادر پشت یکدیگر بجنگیم. سپاهان تیم قابل احترامی است و آن‌ها هم می‌روند که پیروز میدان شوند. ما تصمیم‌مان این بود که در ۷-۸ بازی آخر پیروز شویم. ۶ بازی را بردیم و امیدوارم بازی هفتم را نیز مقابل نساجی در قائم شهر پیروز شویم.

بازیکن تیم ملی فوتبال درباره  قرعه کشی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: با شرایطی که وجود دارد، فکر می‌کنم در قرعه خوبی قرار داریم. امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم و قهرمان آسیا شویم. به نظرم ۴-۵ تیم در آسیا حضور دارند که می‌توانند قهرمان شوند مثل عربستان، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و ایران. من فکر می‌کنم حسابی برنامه ریزی کنیم و بازی‌های تدارکاتی بگذاریم و ان‌شاالله بتوانیم در کنار یکدیگر پرچم ایران را به اهتزاز درآوریم.

پورعلی گنجی درباره تشویق پرشور هواداران اظهار کرد: هواداران همیشه پشت ما بودند، هر چه داریم از آن‌ها داریم. پرسپولیس از این هوادار شور، اشتیاق و انرژی می‌گیرد. آخرین بازی را خداراشکر در آزادی توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و آن‌ها را خوشحال کنیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار