مهدی‌پور: مسائل فنی استقلال به کسی ربطی ندارد!

پاسور گل اول استقلال برابر مس رفسنجان از اسپانسر اصلی این تیم در این فصل درخواستی ویژه داشت.

مهدی‌پور: مسائل فنی استقلال به کسی ربطی ندارد!

به گزارش منیبان، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر برابر مس رفسنجان که در خانه تنها مقابل پرسپولیس مغلوب شده بود، به برتری رسید تا آخرین بازی خارج از خانه خود را با برد پشت سر بگذارد.این پیروزی در شرایطی به دست آمد که پس از عقب افتادن استقلال از حریفش، مهدی مهدی پور، زمینه ساز گل مساوی تیم شد. این بازیکن پس از بازی در میکسدزون حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.در ادامه گفتگوی او را به صورت خلاصه سوال و مشروح پاسخ می خوانید؛

* صحبت ابتدایی؟

- بازی خیلی خوبی بود. به نظرم موقعیت‌های زیادی داشتیم. برخلاف جریان بازی گل خوردیم ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم و سه امتیاز را گرفتیم. تبریک می‌گویم به هواداران به خاطر تیمی که دارند و این بازیکنانی که در تیم بازی می‌کنند. نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی شش هفت ماه است که ما پول نگرفتیم. این اتفاق برای هر تیمی بود از هم می‌پاشید چه برسد به اینکه تا آخرین لحظه بجنگد. در این فصل که گذشت، اشتباهات داوری خیلی ما را اذیت کرد. همین هفته پیش بازی یک هیچ برده را به خاطر پذیرش گل اشتباه حریف مساوی کردیم. مسائل فنی تیم ما هم به کسی ربطی ندارد که در مورد آن صحبت می‌کنند. خوب بودیم یا بد بودیم به کادر برمی‌گردد. مشکلات داوری امسال این قدر ما را اذیت کرد. مثل بازی نفت که ما را از کورس خارج کرد. به هرحال به هواداران به خاطر این تیم تبریک می‌گویم. بازیکنان لایق ستایش اند.

* چالش غیبت بازیکنان خط میانی؟

- چالش وقتی اتفاق می‌افتد که نفراتی که بیرون هستند و بیرون بودند نسبت به نفراتی که بازی می‌کردند اختلاف سطح زیادی داشته باشند. ما این قدر از لحاظ نفری قوی هستیم که هر بازیکنی نباشد نفر بعدی به راحتی جایگزین می شود و مشکلی پیش نمی‌آید. البته امیدوارم مشکل روزبه و آرش هم زودتر برطرف شود تا در بازی‌های بعدی دل هواداران را شاد کنیم.

* بازگشت از مصدومیت؟

- بعد از پنج شش سال مصدوم شدم. چندین هفته نبودم ولی تیم ما هم خیلی خوب کار کرد. به شرایط ایده آل برگشتم و در فرم آرمانی قرار دارم.

* صحبت پایانی؟

- خواهشی دارم از همراه اول. یک فصل اسپانسر تیم ما بوده، لوگوی آن روی لباس تیم ما بوده. خواهشی که دارم این است که آن کمکی که باید را به تیم ما انجام دهند. شش هفت ماه است دریافتی صفر است. در این ده یازده سال که بازی می‌کنم ندیده بودم این وضعیت را. بعضی از بچه‌ها با مشکلاتی خنده دار مواجه شده اند ولی امیدوارم همراه اول کمکی کند تا مشکلات حل شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار