گل‌محمدی: فردا نباید در استادیوم جا برای نشستن باشد

سرمربی پرسپولیس این بار در نشست خبری پیش از بازی حضور یافت.

گل‌محمدی: فردا نباید در استادیوم جا برای نشستن باشد

به گزارش زنهار، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، در نشست خبری پیش از دیدار حساس با گل‌گهر سیرجان حضور یافت و در حالی که خبرنگاران استقبال پرشوری از کنفرانس داشتند، صحبت‌های خود را انجام داد.

* صحبت‌های اولیه؟

با خوشامدگویی به خبرنگاران: حساس‌ترین بازی فصل را در پیش داریم و هدف اصلی ما گرفتن سه امتیاز است. شرایط جدول به شکلی است که محکوم به برد هستیم و گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ماست. بازی آسانی نیست و گل گهر تیم قدرتمند و خوب لیگ است. بازی‌ای است که باید انرژی و تمرکز لازم را داشته باشیم تا بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. امیدوارم در تمامی دقایق تمرکز لازم را داشته باشیم و از موقعیت‌ها استفاده کنیم و در فاز دفاعی هم گل نخوریم.

* حضور هواداران؟

امیدمان به هواداران است و امیدواریم استادیوم را کلا قرمز ببینیم و حضور هواداران دلگرمی می‌دهد و منتظر حضور گرمشان هستیم و امیدواریم سه امتیاز را با یک بازی خوب بگیریم.

* بیانیه‌ها؟

با بی‌میلی و کنایه: خیلی‌ها هستند که دوست دارند تیم ما را به حاشیه بکشانند و بارها به بچه‌ها گفتم که مهم این است که تمرکزمان را حفظ کنیم و در این روزهای حساس. سرنوشت این دو بازی دست خودمان است و باید تمرکز خوب داشته باشیم نسبت به حواشی کنار و بیرون زمین و به فکر مسایل فنی و انسجام تیمی باشیم و این موضوع به ما کمک می‌کند. اینکه بخواهیم به حواسی گوش بدهیم روی آن فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان روی بازی است.

* شرایط داوری؟

در صحنه پنالتی پیکان به نظرم واضح بود که پشت پا زده شده و قبل از آن هم باید روی سعید صادقی پنالتی می‌گرفت. روی صحنه‌های داوری بحث نمی‌کنیم و داوران ما تحت فشار هستند تا قضاوت خوبی داشته باشند. ترجیح می‌دهم درباره داوری بعدا حرف بزنیم و تحت فشار نگذاریم و نیاز به آرامش دارند. داوران طی هفته‌های اخیر تمرکز و قضاوت خوبی داشتند. برای آنها آرزوی موفقیت دارم. اینکه ما قبل از بازی فشاری روی آنها قبل از بازی نگذاریم می‌تواند شرایط خوبی را داشته باشد. چیزی که می خواهیم عدالت در داوری است و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

* پارسال گفته بودید به دنبال این هستند تا من قهرمان نشوم و الان هم این حس را دارید؟

صحبت‌هایی که پارسال انجام دادم در شرایطی بود که چند بازی پشت هم انفاقات عجیب و غریب برای ما افتاد و به نظر کارشناسان در مسیری سوق داده شد که کار ما را سخت کرده بود. مصاحبه‌ای که انجام دادم به خاطر آن بود. به بازی‌ها برگشتیم با حمایت هواداران و بازی خوب. پرسپولیس همیشه به یک چیز فکر می‌کند و موفقیت و ادامه مسیر. می‌دانیم که این باشگاه دلخوشی میلیون‌ها هوادار است و خیلی‌ها انگیزه زندگی می‌گیرند و این مسئله انگیزه ما را برای موفقیت بیشتر می‌کند.

* محدودیت تماشاگران؟

مطمئنا فردا استادیوم فردا تا جایی که جای نشستن داشته باشد پر می‌شود و منتظر حضور گرم آنها هستیم.

* غایبان تیم؟

مشکلی بابت محروم و مصدوم نداریم و تمام بازیکنان در رقابت برای بازی هستند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار