متلک تند یک پرسپولیسی به یحیی/هرکسی پریرا را خریده باید پاسخگو باشد!

پیشکسوت پرسپولیس به انتقاد از بازیکن برزیلی سرخپوشان پرداخت و او را بازیکنی بی‌کیفیت قلمداد کرد.

متلک تند یک پرسپولیسی به یحیی/هرکسی پریرا را خریده باید پاسخگو باشد!

به گزارش زنهار، تیم پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال میهمان تیم پیکان تهران بود و موفق شد با گل مهدی ترابی در دقیقه ۸۰ از روی نقطه پنالتی جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند. حمید درخشان در خصوص این بازی اظهار داشت: با توجه به حساسیت هفته‌های پایانی، تیم پیکان در این دیدار، بازی‌ بسته‌ای از خود ارائه کرد. در این بازی خطوط دفاعی و میانی پیکان با بازی تدافعی، کار را برای مهاجمان پرسپولیسی سخت کرده بود و اگر این بازی به تساوی می‌رسید به طور قطع سرخپوشان از نظر روحی و روانی به هم می‌ریختند.

وی با بیان اینکه ۲بازی پیش روی پرسپولیس برای کسب جایگاه قهرمانی بسیار حساس و حیاتی خواهد بود، خاطرنشان کرد: پرسپولیسی‌ها برای کسب قهرمانی محکوم به برد در این ۲ بازی هستند. بازی‌های پیش رو سرخپوشان مقابل گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران راحت نیست. آنها باید تمرکز خود را روی این ۲ بازی بگذارند تا بتوانند به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند. رقیب پرسپولیس بازی‌های راحت‌تری نسبت به این تیم دارد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیسی در این فصل در خطوط سه گانه عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته‌اند و نمی‌توان در خصوص تغییرات صحبت کرد، اما برای فصل آینده باید ارزیابی صورت گیرد تا نقاط قوت و ضعف این تیم شناسایی شود.

درخشان درباره نیمکت‌نشینی محمد گفت: عمری را می‌توان یکی از بازیکنان باکیفیت این تیم قلمداد کرد. شاید به علت مصدومیت و ایده آل نبودن شرایطش کادرفنی کمتر از او در میدان بهره می‌برند.

وی در پاسخ به این سوال که کیفیت بازیکن برزیلی پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: کسانی که لئوناردو پریرا جذب کرده‌اند باید پاسخگو باشند. این بازیکن برزیلی را من جذب نکرده‌ام که بخواهم در مورد عملکرد او پاسخگو باشم. او بازیکن بی‌کیفیتی بوده و نتوانسته اهداف کادر فنی را در زمین به خوبی اجرا کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار