افشای اختلاف استقلال با ساپینتو

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در واکنش به شایعه اختلاف میان ساپینتو و امیری، معاون این باشگاه تاکید کرد: هیچ گونه اختلافی در استقلال وجود ندارد.

افشای اختلاف استقلال با ساپینتو

به گزارش زنهار؛ حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال در مورد اینکه احمد موسوی، بازیکن سابق استقلال که از این طبلکار است و ادعا کرده پولی نگرفته است، اظهار کرد: مدیرعامل‌های قبلی پول او را نداده بودند اما ما از طریق بانک شهر در حال انجام این کار هستیم. نامه پرداختی دست او است و مراحل اداری آن در حال طی شدن است. درضمن ما هرگز نگفتیم پول احمد موسوی را پرداخت کرده‌ایم.

خطری استقلال را تهدید نمی‌کند

وی در مورد اینکه پادووانی، مدافع برزیلی استقلال هم هنوز موفق به دریافت مطالبات خود نشده است، تصریح کرد: ظرف یکی، دو روز آینده پول به حسابش خواهد نشست و مطمئن باشید خطری در این زمینه استقلال را تهدید نمی‌کند.

سرپرست استقلال درباره پرداخت مطالبات معوقه بازیکنان فعلی این تیم افزود: با بازیکنان صحبت کرده‌ام و پیگیر کارهای آنها و مطالبات عقب افتاده‌شان هستیم. قرار است با دریافت مطالبات‌مان از همراه اول به بازیکنان پرداختی داشته باشیم.

ساپینتو با هیچ کس مشکلی ندارد

کریمی در واکنش به شایعات مربوط به اختلاف ساپینتو و علی امیری، معاون باشگاه بیان داشت: به هیچ وجه چنین صحبتی صحت ندارد و تکذیب می‌کنم. مربی استقلال با هیچ کدام از ارکان باشگاه مشکلی ندارد.

وی درباره احتمال ادامه حضورش در استقلال به عنوان مدیرعامل نیز گفت : تا زمانی که بگویند در استقلال هستیم و هواداران نگرانی از این بابت نداشته باشند. تلاش می‌کنیم کارهای باشگاه را پیش ببریم و تا زمان تشکیل مجمع جدید در استقلال حضور خواهیم داشت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار