آمار عجیب پرسپولیس در نیم‌فصل دوم؛ همچنان زیر سایه رقبا!

سرخ‌پوشان پایتخت با وجود گذراندن روندی موفق در هفته‌های گذشته همچنان برترین تیم نیم‌فصل دوم نیستند.

آمار عجیب پرسپولیس در نیم‌فصل دوم؛ همچنان زیر سایه رقبا!

به گزارش زنهار، شاگردان یحیی گل محمدی در سال جدید روندی فوق‌العاده را در پیش گرفته‌اند تا بتوانند در قامت تیم قهرمان به کار خود در لیگ بیست‌ودوم پایان بدهند. البته قهرمانی در لیگ برتر تنها هدف سرخ‌پوشان پایتخت نیست و آن‌ها در سودای آن هستند تا بتوانند در جام حذفی هم با کسب قهرمانی کار خود را به پایان برسانند و در ایده‌آل‌ترین شرایط ممکن در فصل 02-1401 کارشان را خاتمه دهند. پرسپولیسی‌ها برای دبل‌قهرمانی مصمم هستند و نتایج هفته‌های گذشته سرخ‌پوشان حکایت از سیر صعودی شاگردان گل‌محمدی دارد. پرسپولیس در سال جدید هیچ بازی را نباخته و شاگردان یحیی گل‌محمدی در 6 بازی خود در لیگ برتر و جام حذفی توانسته‌اند 6 پیروزی را جشن بگیرند تا هم به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر بازگردند و هم اینکه بتوانند در جمع 4 تیم برتر جام حذفی قرار بگیرند. روند سینوسی سرخ‌ها در هفته‌های ابتدایی نیم‌فصل دوم باعث شده تا آن‌ها همچنان قهرمانی‌شان در فاصله 2 هفته مانده به پایان فصل مسجل نشده باشد و شاگردان گل‌محمدی برای تثبیت قهرمانی خود در لیگ برتر نیاز به کسب حداکثر امتیاز از 2 بازی باقی‌مانده‌شان دارند.

صدرنشینی‌ای که به کمک سرخ‌ها آمد

سرخ‌پوشان پایتخت در نیم‌فصل اول عملکردی خیره‌کننده داشتند و توانستند در طول 15 مسابقه، 32 امتیاز کسب کنند تا با فاصله 5 امتیازی نسبت به دو تیم مدعی دیگر یعنی سپاهان و استقلال کارشان را در نیم‌فصل اول به پایان ببرند. روند خوب شاگردان یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل نخست باعث شد تا آن‌ها بتوانند با وجود از دست دادن 8 امتیاز در 5 مسابقه ابتدایی نیم‌فصل دوم، بازهم در کورس قهرمانی بمانند و همچنان امیدشان به فتح جام قهرمانی لیگ بیست‌ودوم زنده ماند.

گذر از استقلال و سپاهان، آخرین هدف شاگردان «یحیی»!

پرسپولیسی‌ها در نیم‌فصل دوم لیگ برتر در طول 13 مسابقه اخیر توانسته‌اند 28 امتیاز کسب کنند و در جدول نیم‌فصل دوم در جایگاه سوم قرار دارند. سپاهان با کسب 32 امتیاز صدرنشین نیم‌فصل دوم است و استقلال هم با کسب 29 امتیاز در رتبه دوم حضور دارد. شاگردان یحیی گل‌محمدی در 2 هفته پایانی فصل امید دارند که بتوانند در مسیر رسیدن به قهرمانی لیگ بیست‌ودوم، در جدول نیم‌فصل دوم هم به عنوان تیم صدرنشین کار خود را به پایان ببرند. سپاهانی‌ها هم‌تراز پرسپولیس در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفته‌اند اما روند ضعیف طلایی‌پوشان اصفهانی در نیم‌فصل اول باعث شد تا آ‌ن‌ها در حال حاضر در فاصله یک امتیازی با صدر جدول لیگ برتر قرار داشته باشند. در کنار رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم، رقابت برای تصاحب عنوان برترین تیم نیم‌فصل دوم هم در بین 3 مدعی برقرار است که باید دید در هفته پایانی کدام تیم می‌تواند در قامت بهترین تیم نیم‌فصل دوم کارشان را به پایان ببرد. هر چند که طبیعتاً کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم می‌تواند ارزشمندترین افتخار ممکن در فصل جاری باشد!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار