سنگ تمام مدیرعامل اتحاد کلبا برای فرهاد مجیدی

مدیر رسانه‌ای باشگاه اتحاد کلباء عملکرد تیم با فرهاد مجیدی در فصل جاری لیگ امارات را ستود البته او گفت که آن‌ها به هدف خود در فصل جاری نرسیدند.

سنگ تمام مدیرعامل اتحاد کلبا برای فرهاد مجیدی

به گزارش زنهار؛ اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی در فصل جاری لیگ امارات از ۲۲ بازی خود ۳۲ امتیاز کسب کرده است و در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد.تیم مجیدی در دیدار اخیر خود برابر الشارجه به پیروزی دست پیدا کرد.

عیسی موسی بن هویدن، مدیر رسانه‌ای باشگاه اتحاد کلبا گفت: پیروزی که اخیرا برابر الشارجه به دست آوردیم سطح کیفی بالای تیم را نشان داد. این پیروزی نتیجه کار و تلاش ما طبق الگو‌های فنی و حرفه‌ای جهانی بود. ما در فصل جاری نتایج رضایت بخشی به دست آوردیم البته هدف ما بالاتر از رده هشتم جدول رده بندی بود. ما می‌خواستیم در این فصل به امتیاز ۳۹ و یا بالاتر دست پیدا کنیم که البته به این هدف نخواهیم رسید و در صورت کسب پیروزی در دو بازی باقیمانده هم ۳۸ امتیازی می‌شویم.

او ادامه داد: امتیازات آسان و راحتی را از دست دادیم. ما در چند بازی نتیجه را در وقت‌های تلف شده از دست دادیم با این حال از نتایج و عملکرد تیم در فصل جاری راضی هستیم. باشگاه در حال بررسی دلایلی است که باعث شد تا ما امتیازات آسانی را از دست دهیم تا در فصل بعد با چنین مشکلی مواجه نشویم.

بن هویدن درباره تمدید قرارداد با فرهاد مجیدی گفت: تمدید قرارداد با مجیدی بیانگر سیاست باشگاه است که به دنبال ثبات در تیم است. این اقدام باشگاه باعث شد تا ثبات در تیم به وجود آید.

او در پایان گفت: در ابتدای فصل هدف ما این بود که به امتیاز ۳۹ برسیم تا بهترین عملکرد خود را در تاریخ لیگ امارات به ثبت برسانیم با این حال موفق نشدیم. امیدواریم که در فصل بعد به این هدف برسیم. ما این شایستگی را داشتیم که در رقابت‌های حذفی هم به نیمه نهایی برسیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار