ساپینتو به ستاره نفت فحش داد؟

مدافع نفت آبادان گفت: سرمربی استقلال هرچه فحش بود به من داد که گفتم این فحش‌ها برای خودت.

ساپینتو به ستاره نفت فحش داد؟

به گزارش زنهار؛ امید خالدی درباره تساوی نفت آبادان مقابل استقلال، اظهار داشت: هدف ما کسب یک امتیاز و نباختن بود. اینگونه هم شد. تمام تاکتیک‌های سرمربی را انجام دادیم.

وی درمورد صحنه منجر به خطای پنالتی‌اش، گفت: نمی‌دانم پنالتی بود یا نبود اما خدا را قسم می‌خورم هیچ فشاری نیاوردم. نمی‌دانم شاید هم پنالتی باشد اما به بازیکن استقلال دست نزدم زیرا دست‌هایم بالا بود. قائدی زرنگی کرد و پنالتی را گرفت. خدا را شکر توانستیم یک امتیاز را بگیریم و تا اینجای فصل به بقا امیدوار باشیم.

مدافع نفت آبادان درخصوص صحنه درگیری‌اش با ساپینتو در کنار زمین، توضیح داد: می‌خواستم توپ را از توپ جمع‌کن بگیرم اما ساپینتو توپ را برداشت و من هم رفتم تا یک توپ دیگر را بردارم. ناگهان توپ را پشت سر من انداخت که آن را نگرفتم. چه می‌دانستم می‌خواهد آن کار را انجام بدهد. گفتم اگر بخواهد توپ را به من بدهد، در بغلم می‌اندازد اما آن را پشت سرم انداخت. سپس هرچه فحش بود به من داد که گفتم این فحش‌ها برای خودت. نفهمیدم این فحش‌ها پرتغالی بود یا برزیلی. اینجا عصبانی شد اما باز هم من عذرخواهی کردم. علی فیروزی این وسط بزرگی کرد و پشت ما درآمد.

خالدی درمورد میزان امیدواری‌اش برای بقای نفت آبادان در لیگ برتر، پاسخ داد: اگر امید نداشتیم، همان نیم فصل جمع کرده و در خانه‌مان می‌نشستیم. همیشه به امید زنده‌ایم.

وی درخصوص نقش عبدالله ویسی در تحول نفت آبادان، اظهار داشت: خیلی کارها کرده است. باید باشید و ببینید. مرام، احساسات، معرفت، مربیگری، پدری، برادری و تاکتیک ویسی را باید از نزدیک ببینید و با گفتن من فایده ندارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار