در روز روشن سر استقلال را بریدند/ دست‌به دست داده‌اند پرسپولیس قهرمان شود/ به جای این‌کارها و بحث‌ها، لیگ را تعطیل کنید!

بازیکن قدیمی استقلال گفت: به جای این‌که این‌قدر در رابطه با برگزار نشدن بازی‌های همزمان هفته بیست‌وهشتم دلیل و علت بیاورید، یک‌مرتبه لیگ را تعطیل کنید و تیم محبوبتان را روی سکو ببرید.

در روز روشن سر استقلال را بریدند/ دست‌به دست داده‌اند پرسپولیس قهرمان شود/ به جای این‌کارها و بحث‌ها، لیگ را تعطیل کنید!

به گزارش زنهار؛ محمد نوری، پیشکسوت استقلال درباره اتفاقات ۲۴ ساعت اخیر در رابطه با میزبانی باشگاه پیکان در استادیوم آزادی اظهار داشت: همه چیز دست به دست هم داده تا شرایطی فراهم شود که پرسپولیس در استادیوم خانگی و با حضور تماشاگرانش بازی کند.

چرا پرسپولیس با تماشاگرانش مهمان شده؟

وی افزود: اگر شرایط برای برگزاری بازی در استادیوم دستگردی مهیا نبود چرا بازی را با تماشاگر برگزار می‌کنند؟ لااقل می‌توانستند بازی پرسپولیس را بدون تماشاگر برگزار کنند. مجتبی حسینی -سرمربی پیکان- راست می‌گوید. هر جا که می‌خواهد بازی کند باید با حضور تماشاگران حریف به میدان برود.

تصمیم‌شان را برای پرسپولیس گرفته‌اند

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای تصمیم گرفته‌اند پرسپولیس قهرمان شود و به حرف هیچ‌کس هم گوش نمی‌کنند. از این عجیب‌تر نقض صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون فوتبال بود. خود قنبرزاده در تلویزیون گفته سه هفته آخر باید همزمان برگزار شود اما همین آقا حرفش را عوض کرد و حالا همه چیز را گردن باشگاه استقلال انداخته‌اند! در صورتی که مدیرعامل استقلال گفته من تا آخرین لحظه حضور در جلسه (پنج‌شنبه) با این موضوع مخالف بودم.

ما که بچه نیستیم فریب بخوریم

نوری خاطرنشان کرد: در روز روشن سر استقلال را می‌برند و هیچ‌کس هم نیست که حرفی بزند. کاملا تصمیم گرفته شده و فقط قرار است در دو هفته آخر تیم‌های دیگر به میدان بروند تا مسابقات لیگ دورهمی برگزار شود و تبلیغات محیطی برای سازمان لیگ و تلویزیون درآمدزایی داشته باشد. ما که بچه نیستیم اگر فکر می‌کنید می‌توانید با این کارها ما را فریب بدهید اشتباه کرده‌اید.

کرونا استقلال را میزبان رفت و برگشت کرد

نوری همچنین با اشاره به برخی صحبت‌ها در این باره که گفته می‌شود سه سال پیش استقلال در یک فصل رفت و برگشت میزبان تیم پیکان بود توضیح داد: در آن سال قرار بود بازی برگشت در خانه پیکان برگزار شود اما چون مسابقات با پروتکل‌های بهداشتی کرونا برگزار می‌شد، فقط استادیوم آزادی در تهران قادر به برگزاری مسابقات با رعایت پروتکل‌ها بود. باشگاه استقلال هم مجبور شد بازی برگشت را در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

در روز روشن سر استقلال را بریدند/ دست‌به دست داده‌اند پرسپولیس قهرمان شود/ به جای این‌کارها و بحث‌ها، لیگ را تعطیل کنید!

پرسپولیسی‌ها فرافکنی نکنند

نوری گفت: آقایان فرافکنی نکنند! در یک فصل دو بار میزبانی کردند آن هم در شرایط عادی که نه کرونا هست نه اتفاق خاص دیگری مثل بلایای طبیعی رخ داده. این‌ها همه از هنرمندی آقایان است که مثل کبک سرشان را در برف کرده‌اند و فکر می‌کنند کسی اقدامات‌شان را نمی‌بیند.

پرسپولیس فعلا یک باشگاه معمولی است

وی در ادامه با اشاره به شرایط تیم‌های بالای جدولی تاکید کرد: این نوع قهرمان شدن اصلا جوانمردانه نیست بلکه عین نامردی است. این قهرمانی هیچ ارزشی ندارد. آن‌هایی که دلشان را به این جام‌ها خوش می‌کنند باید بدانند هر بار توانستند یک بار در زندگی‌شان فینال لیگ آسیا را ببینند آن وقت می‌توانند ادعا کنند که یک باشگاه بزرگ هستند چون تا قبل از آن یک باشگاه معمولی محسوب می‌شوند. پرسپولیس هم چون در آسیا جایگاهی ندارد یک باشگاه معمولی است وگرنه AFC هر ساله از این باشگاه هم در تاریخ مسابقات بین‌المللی‌اش یاد می‌کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار