آماده‌ترین «رامین» فصل؛ شاه‌کلید سپاهان در مسیر قهرمانی

مدافع راست طلایی‌پوشان اصفهانی بار دیگر در نقش ستاره در ترکیب تیمش حاضر شد و درخشید.

آماده‌ترین «رامین» فصل؛ شاه‌کلید سپاهان در مسیر قهرمانی

به گزارش زنهار، ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان ترکیبی پرستاره را در مسیر رسیدن به قهرمانی لیگ بیست‌ودوم در اختیار دارد و در میان ستارگان، چند مهره کلیدی در تلاش هستند تا بتوانند بیشترین نقش را در قهرمانی تیم‌شان داشته باشند. رامین رضاییان که تجربه قهرمانی با پرسپولیس را در لیگ برتر ندارد، بعد از گذراندن یک فصل موفق و پرماجرا در اصفهان، در سودای رسیدن به اولین قهرمانی خود در دوران حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران است و 2 هفته سرنوشت‌ساز را در مقابل خود می‌بیند. رضاییان که در 33 سالگی به اوج آمادگی فنی رسیده و فصلی رویایی را می‌گذراند، بعد از نمایش‌های درخشان در جام جهانی همچنان یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران محسوب می‌شود و ژوزه مورایس در مسیر موفقیت تیمش در فصل جاری، حساب ویژه‌ای روی درخشش رامین رضاییان باز کرده که این ستاره ملی‌پوش هم بهترین پاسخ را به اعتماد مورایس داده است.

هت‌تریک سرنوشت‌ساز «رضاییان»

مدافع راست خلاق و خوش‌تکنیک سپاهان در بازی روز گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان و در شرایطی که طلایی‌پوشان اصفهانی یک نیمه در امر گلزنی ناموفق بودند، توانست با استفاده از تبحر بالای خود در ارسال ضربات ایستگاهی، روی دروازه نفت مسجدسلیمان خطرآفرین شود و پایه‌گذار گل اول سپاهان در مقابل نفت شد. رضاییان با این پاس گل، برای سومین هفته پیاپی توانست در قامت گل‌ساز در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی بدرخشد و به روند صعودی خود در جدول برترین پاسورهای لیگ بیست‌ودوم ادامه داد. رامین رضاییان هفته گذشته در دیدار با ملوان بندرانزلی پایه‌گذار تنها گل تیمش بود و پیش از آن‌هم توانست در روز پیروزی 2 گله طلایی‌پوشان اصفهانی مقابل مس رفسنجان، در نقش گل‌ساز بدرخشد تا در 3 هفته اخیر، 3 گل سپاهان روی پاس رضاییان ساخته شده باشد و ستاره طلایی‌پوشان در اوج آمادگی در مسیر رسیدن به موفقیت همراه با سپاهان قدم بردارد.

موثرترین ستاره فصل از دیار زاینده رود

مدافع 33 ساله طلایی‌پوشان اصفهانی با ثبت 3 پاس گل در 3 هفته گذشته، بهترین روزهای خود در فصل اخیر را می‌گذراند و نه‌تنها در مسیر رسیدن سپاهان به موفقیت نقش‌آفرین است، بلکه در جداول عناوین فردی هم برای خود موقعیت خوبی را ایجاد کرده است. رضاییان با 7 پاس گل در جدول برترین پاسورهای لیگ بیست‌ودوم در جایگاه سوم قرار دارد و در جدول موثرترین بازیکنان فصل هم ستاره سپاهان با ثبت 6 گل و 7 پاس گل، در رتبه دوم نامش به‌چشم می‌خورد. رضاییان که در دوره طلایی پرسپولیس لژیونر شد و نتوانست به قهرمانی در لیگ برتر برسد، حالا در چالشی متفاوت به دنبال آن است تا با درخشش خود در ترکیب سپاهان، هم سد راه قهرمانی تیم سابقش شود و هم اینکه بتواند آلبوم افتخارات خود را با کسب یک قهرمانی در لیگ برتر پربارتر کند. ستاره سپاهان طبق آمار متریکا در 8 بازی اخیر همواره توانسته نمره بالای 7 بگیرد که این مسئله نشان از تاثیرگذاری و عملکرد درخشان او در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی دارد و همگان چشم‌انتظار عملکرد رضاییان به عنوان موثرترین ستاره فصل در 2 هفته پایانی هستند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار