توهین زشت و بی‌ادبانه مربی لیگ برتری به ساپینتو

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: اگر ساپینتو را در خیابان می‌دیدم فکر می‌کردم دیوانه است.

توهین زشت و بی‌ادبانه مربی لیگ برتری به ساپینتو

به گزارش زنهار، عبدالله ویسی در واکنش به اظهارات ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر اینکه ویسی اگر می‌خواهد در مورد من صحبت کند، باید اوراق هویتی اش را نشان دهد، اظهار داشت: ساپینتو تصور می‌کند ما ایرانی‌ها تاکنون هیچ چیزی ندیده‌ایم؛ در حالی که ما جام‌جهانی را دیده‌ایم و بازیکنان لژیونر زیادی داریم. ما قهرمانی در آسیا داریم و او فکر می‌کند که ما فوتبال بلد نیستیم و او آمده که به ما فوتبال یاد بدهد.

وی ادامه داد: ساپینتو اصلاً ادب ندارد و رفتارش در شان ایرانی‌ها نیست. فرهنگ ما کجاست و فرهنگ مملکت آنها کجاست؟ او حق ندارد با من و امثال من اینگونه صحبت کند. من یک ایرانی هستم و همه رزومه من را می‌دانند و نیازی نیست به تو پاسپورت نشان دهم. من هم در تیم ملی بودم و قهرمانی و نایب قهرمانی آورده‌ام. من هم تیم را آسیایی کرده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درمورد اینکه ساپینتو اعلام کرده که رزومه ویسی را نمی‌دانم، تصریح کرد: نباید هم بداند. من هم روزمه او را نمی‌دانم. اگر ساپینتو را در خیابان می‌دیدم فکر می‌کردم که یک آدم دیوانه است. او حق ندارد با من اینگونه صحبت کند. باشگاه ما باید این موضوع را پیگیری کند. این رفتار توهین به مربیان ایرانی است. او فکر می‌کنم چه کسی است؟ ۴ تا تماشاگر نامش را فریاد زدند و دیوانه شده است؛ البته دیوانه هم بود.

ویسی افزود: من یک لر عشایری هستم و خیلی بدتر از او هستم اگر بخواهم جوابش را بدهم. من به احترام هواداران استقلال جواب وی را ندادم. علی فیروزی خدای فوتبال ایران و خوزستان بود و از بزرگان فوتبال است و ساپینتو حق ندارد به وی توهین کند. نتیجه نگرفتید که نگرفتید؛ بروید فوتبال‌تان را بازی کنید! ساپینتو فرافکنی می‌کند؛ دربی را باخت، تیمی که بدون شکست قهرمان شد را دارد نابود می‌کند و حرف مفت هم می‌زند!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار