قول مهم ستاره محبوب پرسپولیس به هواداران

تیم پرسپولیس موفق شد با برتری دو بریک از سد گل‌گهر سیرجان گذشته و به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی راه پیدا کند.

قول مهم ستاره محبوب پرسپولیس به هواداران

به گزارش زنهار؛ کاپیتان این روزهای پرسپولیس به قول قدیمی‌ها یک‌پارچه آقاست. فوتبالیستی که جدای از خصوصیات فنی بسیار بالا از اخلاق نیکویی نیز برخوردار است. بازیکنی چپ‌پا، تکنیکی و دونده که در مکالمه با خبرنگاران تُن صدایش از یک اندازه‌ای بیشتر نمی‌شود. آرام و شمرده شمرده حرف می‌زند و به قدری مهربان و دوست‌داشتنی است که مخاطب را ناخودآگاه وادار به تحسین می‌کند. بله، درست حدس زدید! صحبت از وحید امیری است. کاپیتان هفته‌های اخیر پرسپولیس که با همان اخلاق ویژه و حجب و حیای خاص خودش خیلی دوست ندارد به این موضوع اشاره شود و... بهتر است خودتان تازه‌ترین صحبت‌های وحید امیری را بخوانید. از بازی با گل گهر سیرجان بگو! در بازی رفت لیگ برتر این تیم را شکست داده بودید و حالا در جام حذفی نیز دو بریک برنده شدید. گل گهر تیمی خوب، بابرنامه و هجومی است که فوتبال بازی می‌کند. بازی مقابل این تیم همیشه سخت است اما همه بچه‌های تیم پرسپولیس در شرایط جسمی و ذهنی خوبی هستند و به خوبی توانستیم دستورات کادرفنی را اجرا و برنده این دیدار سخت شویم. به همه بچه‌ها و اعضای تیم پرسپولیس خسته نباشید می گویم.

یک پرسشی را می‌خواهیم بپرسیم که وحید امیری ستاره پرسپولیس و تیم ملی چرا این قدر متواضع، بی‌ادعا و آقاست؟

این نظر لطف شماست اما این جوری هم نیست. من خودم را ستاره نمی‌دانم و به نظرم ستاره تیم پرسپولیس، تماشاگرانش هستند. ما هم به عشق این هواداران، تماشاگران و باشگاه و نام پرسپولیس است که بازی می‌کنیم.

واقعا کمتر سراغ داریم که یک فوتبالیست در این سطح در واکنش به انتقاد شدید پیشکسوت خودش در تلویزیون از طرف تشکر کرده و او را بزرگ بخواند!

این حرف دل من بود. آقای رحیم یوسفی و همه پیشکسوتان پرسپولیس سرمایه این باشگاه و بزرگ من وحید امیری هستند و انتقادات آن‌ها را به جان می‌خرم. ما نباید فراموش کنیم این پیراهنی که من پوشیدم تن چه کسانی بوده و...

شماره ۱۹ پرسپولیس را چه کسی پوشیده است؟

آقای محمد مایلی کهن که انسان مهربان و صادقی هستند و امیدوارم امانتدار خوبی برای ایشان و همین‌طور الان یادم آمد آقای پایان رأفت و همه کسانی باشم که شماره ۱۹ و پیراهن پرسپولیس را پیش از من پوشیده‌اند.

جام حذفی قرعه‌کشی شد و شما و استقلال تا فینال به هم نمی‌خورید...

هنوز نیمه‌نهایی مانده است. ما به تیم خوب هوادار خوردیم که اول باید این مرحله را پشت سر بگذاریم و هنوز زود است حرف از فینال زد هرچند هدف ما قهرمانی در جام حذفی است.

یک‌جورهایی این فرصت در جام حذفی برای پرسپولیس پیش می‌آید که انتقام شکست عجیب از تیم هوادار در لیگ برتر را بگیرید!

نه! این حرف‌ها را قبول ندارم. فوتبال جای انتقام و این صحبت‌ها نیست و محل رفاقت و دوستی است. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که برنده شویم و تیم حریف هم در تلاش است ما را ببرد. این یک رقابت درون زمین است و نباید به بیرون زمین و این صحبت‌ها کشیده شود. البته قبل از آن باید با پیکان بازی کنیم.

فکر می‌کنید بازی با پیکان با تماشاگر برگزار شود؟

امیدوارم بازی با تماشاگر برگزار شود. بازی سختی پیش روی ماست و مطمئن هستم پیکان با تمام وجود جلوی ما بازی می‌کند و پس از حذف از جام حذفی تمام تمرکز خود را روی بازی‌های باقی‌مانده لیگ برتر خواهد گذاشت. ما هم پرسپولیس هستیم و در تمام مسابقات خود برای برد وارد زمین خواهیم شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار