سوژه روز؛آیا این پرسپولیسی پولدار است؟

آیا ادعای ناصر محمدخانی درباره دروازه‌بان و مربی اسبق پرسپولیس صحت دارد؟

سوژه روز؛آیا این پرسپولیسی پولدار است؟

به گزارش منیبان، وحید قلیچ، بازیکن و مربی اسبق باشگاه پرسپولیس که طی سالیان اخیر علاقه ویژه‌ای به خبرسازی داشته، پس از دربی پایتخت با انتشار چند استوری در صفحه اینستاگرامش، مدعی نادیده گرفته شدن پنالتی استقلال در دربی پایتخت شد، موضوعی که واکنش منفی هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس را به دنبال داشت.اما قلیچ تنها به استوری‌های اینستاگرامی بسنده نکرد و با حضور در تمرین استقلال و دیدار با ریکاردو ساپینتو، هم هواداران پرسپولیس را شوکه کرد هم هواداران استقلال را.48 ساعت بعد از این اتفاق، قلیچ در مصاحبه‌ای نه تنها از کارش دفاع کرد بلکه مدعی شد وضع مالی خوبی ندارد و دو هفته است که نتوانسته یک کیلو مرغ برای خانواده‌اش بخرد و موجودی حسابش، فقط 70 هزار تومان است و تی شرت و شلواری که با آن به تمرین استقلال رفته بود را قسطی خریده است.در واکنش به صحبتهای قلیچ، ناصر محمدخانی، پیشکسوت پرسپولیس، حرفهای فوق‌العاده قابل توجهی زده است.

محمدخانی درباره قلیچ اینگونه توضیح داده است: «علی آقا چند سال با وحید به عنوان مربی دروازه بانها قرارداد بست و حتی بیشتر از قرارداد هم به او پول داد تا خانه تهرانسر را بخرد. حالا شنیدم وحید دو تا خانه دارد. نمک خورد اما نمکدان پرسپولیس و علی پروین را شکست. من اصلا متوجه نمی‌شوم که چرا به خودش اجازه چنین کارهایی می‌دهد؟ "

محمدخانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره قلیچ می‌گوید: «به هر کسی می‌رسد می‌نالد و می‌گوید مستأجرم یا پول ندارم در حالی که دوتا خانه دارد و ماشین MWM که زیر پایش است حداقل یک میلیارد تومان می‌ارزد."

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار