ماجرای پنالتی استقلال که سوخت/ چرا محبی پشت ضربه ایستاد؟

استقلال در روزی که آرتور کوین یامگا را در اختیار نداشت باز هم صاحب پنالتی شد اما این بار پنالتی آبی‌ها، آنها را به گل نرساند.

ماجرای پنالتی استقلال که سوخت/ چرا محبی پشت ضربه ایستاد؟

به گزارش زنهار؛ این هم از بخت استقلال است که در غیاب کوین یامگا راحت تر صاحب پنالتی می شود. همین چند هفته قبل در روز دیدار با هوادار و در حالی که کوین یامگا در ترکیب استقلال نبود، داور دو بار نقطه پنالتی را نشان داد. بار اول مهدی قایدی که خطای پنالتی روی او رخ داده بود، قصد داشت پشت توپ بایستد که محمد محبی زننده گل دوم استقلال مقابل هوادار توپ را از او گرفت و با باز کردن دروازه حریف حساب کار را سه بر صفر کرد تا خودش هم در این بازی بریس کرده باشد. در ادامه بار دیگر استقلال صاحب پنالتی شد و این بار در حالی که مهدی قایدی قصد داشت بریس کند، تماشاگران از او خواستند پنالتی را به سیدحسین حسینی بسپارد که با اشاره ساپینتو، کاپیتان استقلال پشت توپ ایستاد. این بار اما در جم و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، وقتی احمد محمدی داور بازی پارس جنوبی جم - استقلال نقطه پنالتی را نشان داد نه مهدی قایدی داوطلب زدن ضربه شد و نه سیدحسین حسینی از دروازه بیرون آمد.

محمد محبی که بوشهری است و پدرش هم در ورزشگاه حضور دارد بلافاصله بعد از سرنگون شدن سعید مهری توپ را برداشت و داوطلب زدن ضربه شد. او به هوای اینکه دروازه بان کوتاه قامت حریف، توان مهار توپ در ارتفاع بالا را ندارد، ضربه را به سمت سقف دروازه زد اما در محاسبه خود اشتباه کرد و توپ با فاصله از بالای دروازه به اوت رفت.اگر کوین یامگا در جریان بازی استقلال - پرسپولیس آسیب نمی دید، بی شک پنالتی به او سپرده می شد.بازی استقلال و پارس جنوبی در جم تا پایان نیمه اول بدون گل مساوی است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار