ماجرای حضور مبهمان جنجالی در تمرین استقلال

بازیکن دهه شصت تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین تیم رقیب حاضر شد تا بازهم مورد توجه قرار بگیرد!

ماجرای حضور مبهمان جنجالی در تمرین استقلال

به گزارش زنهار، دو روز پیش از دیدار برابر پارس‌جنوبی جم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی و در جریان آخرین تمرین جدی و مهم استقلال، تمرین آبی‌پوشان یک میهمان عجیب داشت؛ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس که در سالیان اخیر به واسطه فعالیت‌های مجازی‌اش نقل محافل شده به تمرین تیم رقیب آمد و بازهم صحبت‌های غیر منتظره‌ای را مطرح کرد. حرف‌هایی که به تیتر رسانه‌ها تبدیل شد و در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و حواشی زیادی را به وجود آورد؛ دقیقا همان چیزی که آقای دروازه‌بان می‌خواست!

گلر اسبق پرسپولیس به «سا پینتو» چه گفت؟

مربی اسبق باشگاه پرسپولیس در حاشیه بازدیدش از تمرین استقلال با ریکاردو سا پینتو، سرمربی آبی‌پوشان چند دقیقه صحبت کرد و به او گفت که به تیمش در دربی ظلم شده و باید هند گیورگی گولسیانی گرفته می‌شده است. او همچنین اعلام کرد که از روز اول حضور سا پینتو علاقه‌مند به این مربی پرتغالی بوده و دوستش داشته است. او مدعی بود که سا پینتو میراث‌دار اوزه‌بیو است و باید سرمربی تیم ملی ایران شود. در سرتاسر بخشی از این مکالمه که پخش شد، دروازه‌بان دهه 60 پرسپولیس از صفحه اینستاگرام خود بارها صحبت کرد و از بازدید بالایش برای سرمربی استقلال گفت تا به حرف‌های خود اعتبار ببخشد و نشان دهد فرد تاثیرگذاری است.

اختلالی عجیب در مهم‌ترین جلسه تمرین استقلال

بازهم جمله‌ اول گزارش را مرور کنیم. تمرین روز پنجشنبه استقلال، مهم‌ترین تمرین این تیم پیش از دیدار سرنوشت‌ساز با پارس‌جنوبی جم بود؛ چرا که تمرین روز قبل از بازی سبک‌تر انجام می‌شود و کاروان استقلال هم باید به سمت جم عزیمت می‌کرد. آن‌ها بعد از شکست در دربی از شانس پایین‌تری نسبت به پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی در لیگ برخوردار هستند و جام حذفی، بهترین مسیر برای آن‌هاست تا این فصل را بدون جام تمام نکنند. حال در این شرایط حساس، فردی که مشخص است فعالیت‌های چند سال اخیرش صرفا برای بالا بردن ویوی صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی بوده به این تمرین حیاتی راه پیدا می‌کند و وقت سرمربی تیم را می‌گیرد. بدون شک سا پینتو شناختی از میهمان مدنظر نداشته و صرفا با توجه به گذشته او که در تیم پرسپولیس سال‌ها حضور داشته قبول کرده در کنارش بایستد اما آیا شخص دیگری نبود که به او در این باره هشدار دهد؟

«بیژن طاهری»، متهم اصلی

در گفت‌وگوی سا پینتو و بازیکن اسبق پرسپولیس، نفر سومی هم در تصویر حضور دارد. بیژن طاهری، سرپرست استقلال و یکی از بازیکنان دهه شصت فوتبال ایران که شاید متهم اصلی این ماجرا باشد. طاهری در قامت مدیر تیم باید تمام ورود و خروج‌ها را زیر نظر داشته باشد و اجازه ندهد فضای تمرین تیم با اختلال مواجه شود. او اما به جای اینکه از حضور شخصی که در تمرین تیم محبوب خودش هم اجازه شرکت کردن ندارد، جلوگیری کند؛ دست در دست او، سرمربی استقلال را به ملاقات فرا می‌خواند و بازیکنان را برای دقایقی از حضور سرمربی محروم می‌کند. 

در اینجا نه به آن شخص میهمان و نه به سا پینتو انتقاد چندانی وارد نیست. آقای دروازه‌بانِ سابق بارها در اظهار نظرها و رفتارهایی که داشته نشان داده که توجه مادی و معنوی می‌خواهد و اگر این اتفاق صورت نگیرد، سعی می‌کند به طرف مقابل به طرق مختلف حمله کند. او از تمرین پرسپولیس و از کادر فنی این تیم دور شده و توسط بازیکنان پرسپولیس دوست داشته نمی‌شود و همین مساله باعث شد تا برای به‌دست آوردن توجه سر از تمرین تیم رقیب دربیاورد. پیش از او هم بارها افراد شناخته‌شده برای جلب توجه به تمرینات سرخابی‌های پایتخت راه پیدا کردند و عکس‌هایی به یادگار گرفتند. از طرفی سا پینتو هم شناختی از شخصیت گلر اسبق پرسپولیس نداشته به توصیه طاهری و دیگر نفرات حاضر در تمرین راضی شد که با این میهمان صحبت کند. اما سوال اینجاست که بیژن طاهری چرا باید هم‌دوره پرحاشیه خود را در این روزهای سرنوشت‌ساز به تمرین تیم راه بدهد و این حواشی عجیب را به وجود بیاورد. طاهری که جزو خوش‌اخلاق‌ترین‌های افراد حاضر در فوتبال ایران به‌حساب می‌آید، باید بداند به جز آرام کردن سا پینتو در جریان بازی‌های رسمی و مدیریت کردن تعویض‌های تیم، مراقب این باشد که تمرینات هم بدون مشکل و با تمرکز 100 درصد انجام شود و شخصی از بیرون به او و تیمش ضربه نزند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار