تهدید دوباره پرسپولیس به حذف از لیگ قهرمانان!

جلسه پرسپولیسی‌ها با وزیر ورزش شاید مجوز حرفه‌ای این باشگاه را به چالش بکشد.

تهدید دوباره پرسپولیس به حذف از لیگ قهرمانان!

به گزارش زنهار، با توجه به قوانین AFC برای اخذ مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها و حضور در لیگ قهرمانان، شفافیت مالی و همچنین مالکیت غیردولتی و غیرمشترک مهمترین مسائلی است که مدنظر این کنفدراسیون قرار دارد. در این بین بحث مالکیت بزرگترین چالشی است که دو باشگاه ایرانی استقلال و پرسپولیس با آن مواجه هستند.

در همین خصوص فروردین‌ماه از سوی مسئولان مربوطه اعلام شد که مالکیت باشگاه استقلال به وزارت ورزش و جوانان و مالکیت باشگاه پرسپولیس به وزارت اقتصاد و دارایی سپرده شده تا مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها حل شود. ترفندی که شاید جواب ندهد و برای قرمزها دردسر ایجاد کند.

روز گذشته بود که نشست مجمع عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش و با ریاست حمید سجادی برگزار شد. اتفاقی که خبرورزشی درباره‌اش نوشته است: "این نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا را به این جمع بندی می‌رساند که خبر تفکیک مالکیت باشگاه استقلال و پرسپولیس درست نیست."

حال اینکه باشگاه پرسپولیس روی کاغذ زیر نظر وزارت اقتصاد فعالیت می‌کند یا خیر موضوعی است که در پی برگزاری مجمع دیروز به چالش کشیده شده و باید مسئولان این باشگاه درباره‌اش توضیح دهند در غیر اینصورت احتمالا شاهد افزایش حساسیت AFC روی این مساله خواهیم بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار