بعضی از هواداران پرسپولیس هم فکر می‌کردند این دربی را استقلال می‌برد!

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس گفت: پیش از شروع این دربی خیلی‌ها شاید بعضی از هواداران پرسپولیس هم فکر می‌کردند این دربی را استقلال می‌برد.

بعضی از هواداران پرسپولیس هم فکر می‌کردند این دربی را استقلال می‌برد!

به گزارش زنهار؛ یکی از تماشاگران دربی پایتخت پایتخت مرتضی کرمانی مقدم ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ بود که این روزها به عنوان دستیار دوست و همبازی قدیمی‌اش فرشاد پیوس در داماش گیلان مربیگری می‌کند.کرمانی مقدم در همین ارتباط به خبرورزشی می‌گوید: برای ما پرسپولیسی‌ها دربی شیرین و جذابی شد. من و فرشاد (پیوس) با هم درهتل دربی را دیدیم و بعد از گلی که عیسی آل کثیر زد کلی بالا و پایین پریدیم و خوشحال شدیم. واقعا این پیروزی ارزشمند مبارک هواداران پرسپولیس باشد.

او ادامه می‌دهد: پیش از شروع این دربی خیلی‌ها شاید بعضی از هواداران پرسپولیس هم فکر می‌کردند این دربی را استقلال می‌برد. این گروه شاید چنین تصوری را به خاطر پیروزی ۶ گله استقلال جلوی تیم هوادار داشتند اما یحیی گل محمدی همه و ساپینتو را با تعویض‌های خوب خودش، کیش و مات کرد. البته مصاحبه‌های خود من پیش از بازی موجود است که پیش بینی کرده بودم پرسپولیس یک بر صفر می‌برد و همین اتفاق هم افتاد. دربی بازی خاصی است که نه به جدول و نه به بازی‌های قبلی تیم‌ها ربطی پیدا می‌کند. این بازی شرایط خودش را دارد و بازیکنان و مربیان باید با تمرکز بالا و بسیار باهوش کار کنند.

پیشکسوت پرسپولیس ضمن اشاره به تعویض‌های یحیی گل محمدی یادآور می‌شود: یحیی تعویض‌های خیلی خوبی انجام داد که یکی از آنها عیسی آل کثیر بود که گل پیروزی پرسپولیس را زد و ثابت کرد گل محمدی چه تصمیم درستی گرفته بود. برخلاف یحیی گل محمدی باید گفت که ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تعویض‌های خوبی انجام نداد و نتوانست گل خورده اش برابر پرسپولیس را جبران کند. البته ناگفته نماند تیم استقلال در هفته‌های اخیر بازی‌های هجومی‌انجام داده و تیم قابل احترامی‌است اما پرسپولیس با هوشیاری و شایستگی به پیروزی رسید.

مرتضی کرمانی مقدم همچنین خاطرنشان می‌کند: نکته ای که باید حتما به آن اشاره کنم عزم و اراده سرمربی و بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی در این بازی بود. یحیی و شاگردانش به خوبی می‌دانستند پیروزی در این دیدار تنها سه امتیاز ندارد و می‌تواند حتی سرنوشت قهرمانی را تعیین کند و برهمین اساس با تیزهوشی و تمرکز کامل ۹۰ دقیقه برای پیروزی و بُرد جنگیدند. این همدلی باعث شد پرسپولیس ۳ امتیاز شیرین کسب کند که ارزش طلا را داشت.

ستاره پیشین پرسپولیس درپایان می‌گوید: دربی را با تلاش و زحمات یحیی و شاگردانش بردیم اما نباید از زحمات رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس غافل شد. مدیرعامل پرسپولیس در این باشگاه خیلی تنهاست ولی یک تنه ایستادگی کرده و قبل از دربی سعی کرد با پرداخت ۱۰ درصد آرامش را به تیم تزریق کند. جا دارد یک خسته نباشید و تبریک هم به رضا درویش بگوییم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار