چرا اشتباهات داوری به نفع یک تیم خاص است؟

محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت: پشت صحنه دوست نداشتند استقلال برنده شهرآورد باشد و به هدف خود رسیدند، مدافع پرسپولیس دستش باز بود و این یعنی پنالتی اما نخواستند تا آن را بگیرند.

چرا اشتباهات داوری به نفع یک تیم خاص است؟

به گزارش زنهار، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شکست یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی در شهرآورد بزرگ پایتخت، اظهار داشت: باز هم استقلال از داوری ضربه خورد. من نمی‌دانم چرا فقط اشتباهات داوری برای استقلال و به نفع یک تیم خاص است. پیام حیدری توپی که به دست گولسیانی برخورد کرد را ندید؟ پشت صحنه دوست نداشتند استقلال برنده شهرآورد باشد و به هدف خود رسیدند، مدافع پرسپولیس دستش باز بود و این یعنی پنالتی؛ اما نخواستند تا پنالتی بگیرند، اگر داور، پنالتی درست استقلال را در این مسابقه می‌گرفت جریان بازی به طور کامل تغییر می‌کرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال این همه بازی خوب در لیگ برتر انجام داد و رقبا را با بهترین نتایج از پیش رو برداشت، در دربی شایسته باخت نبود و نباید با یک شکست انتقاد کرد. استقلال نباید به این راحتی گل بخورد، از عارف غلامی که مدافع فیکس استقلال و مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی است بعید بود به آن راحتی در محوطه جریمه دریبل بخورد. او نباید به مهاجم پرسپولیس اجازه می‌داد به راحتی وی را از پیش رو بردارد و گلزنی کند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: خط هافبک استقلال همان خط هافبک همیشگی نبود، محمد محبی با روزهای خوبش فاصله داشت و نتوانست آن کیفیت بالای فنی بازی‌های گذشته را تکرار کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار