انتقام جذاب آل کثیر از استقلالی ها

«عیسی آل‌کثیر» باز هم با گلی سرنوشت‌ساز، پرسپولیس را در کورس قهرمانی نگه داشت و استقلال، از این تیم عقب افتاد.

انتقام جذاب آل کثیر از استقلالی ها

به گزارش زنهار؛ دربی پایتخت، با برد یک گله پرسپولیس به پایان رسید. پیروزی که برای پرسپولیس همه چیز داشت. آن‌ها در جدول لیگ از استقلال عبور کردند و با انجام یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان به صدر جدول رسیدند و در صورت برابر شدن امتیازات‌شان با استقلال، به‌خاطر برتری در بازی رو در رو بالاتر از این تیم قرار می‌گیرند. پرسپولیس پیروزی در این دربی را، مدیون تعویض طلایی یحیی گل‌محمدی است. سرمربی پرسپولیس بین دو نیمه، عیسی آل کثیر را به زمین فرستاد و او ۵ دقیقه بعد با اولین و تنها شوتش در این مسابقه، توانست تک گل بازی را بزند.

فرصت به موقع

عیسی آل کثیر که نیم فصل اول خانه‌نشین بود، نیم فصل دوم با پایان مصدومیتش با پرسپولیس قرارداد بست. او از هفته شانزدهم که به لیست پرسپولیس اضافه شد، نتوانسته بود گلی برای این تیم در لیگ برتر بزند. تنها تاثیرگذاری‌های او برای پرسپولیس، پاس گل مقابل صنعت نفت و پنالتی گرفتن در بازی هفته پیش با مس کرمان بودند. گل‌محمدی که به مهدی عبدی و لیاندرو پریرا بیشتر از آل‌کثیر اعتقاد داشت، در سه بازی گذشته مجموعا ۱۰ دقیقه این بازیکن را به زمین فرستاد. در بازی دربی اما، او زودتر از همیشه آل‌کثیر را وارد زمین کرد و ریسک بزرگش هم، نتیجه حساس‌ترین بازی فصل را به نفع سرخپوشان برگرداند. آل‌کثیر ۴۵ دقیقه‌ای که در زمین بود، دو برابر عبدی در نیمه اول توپ را لمس کرد و توانست فشار زیادی روی دروازه استقلال بیاورد. تنها موقعیت او برای گلزنی هم، با دریبل زیبای عارف غلامی و ضربه‌ای به موقع، تبدیل به گل پرسپولیس شد.

دژاووی استقلال

آل‌کثیر لیگ بیستم هم، وضعیت مشابهی را تجربه کرده بود. او نیم فصل اول، بخاطر محرومیت نتوانست بازی کند و نیم فصل دوم، به لیست پرسپولیس برگشت. گل‌محمدی در دربی، برای اولین بار آل‌کثیر را در ترکیب اصلی تیمش بازی داد. پیش از این مسابقه پرسپولیس، استقلال و سپاهان، مثلث قهرمانی لیگ بودند. پرسپولیس با تک گل آل‌کثیر، دربی را برد و علاوه بر حفظ صدرنشینی، رقیب سنتی خود را از کورس قهرمانی خارج کرد. این بار هم آل‌کثیر در هفته‌های پایانی، با گلزنی در دربی هم شانس قهرمانی پرسپولیس را زنده نگه داشت و هم امید‌های استقلال را برای رسیدن به جام، کمرنگ‌تر از همیشه کرد.

زخم کاری

رابطه آل‌کثیر و استقلالی‌ها، همیشه پرحاشیه بوده است. او اولین روز‌هایی که به پرسپولیس پیوست، در لیگ قهرمانان خوش درخشید، اما شادی گل جنجالی مقابل پاختاکور باعث شد ۶ ماه محروم بشود. فشار زیاد طرفداران استقلال در شبکه‌های اجتماعی برای محروم شدن آل‌کثیر، باعث شد او پس از بازگشت و گلزنی در دربی، شادی پرحاشیه دیگری مقابل این تیم انجام دهد. آل‌کثیر در بازی جام حذفی فصل ۱۳۹۹/۱۴۰۰، در ضربات پنالتی مقابل استقلال ناموفق بود. این فصل او دوباره فرصت جبران به دست آورد و با درآوردن پیراهن پس از گلزنی، یک شادی عجیب دیگر به کارنامه‌اش اضافه کرد. فعلا آل‌کثیر با ۲ گل سه امتیازی در دربی، توانسته برنده تقابل‌های پرحاشیه با استقلال و طرفدارانش باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار