بیرانوند، اتحاد سرخابی ها را خراب کرد!

عصر روز گذشته دربی صدم در ورزشگاه آزادی برگزار شد که نهایتا پرسپولیس موفق شد با تک گل عیسی آل‌کثیر استقلال را شکست داده و در جدول رده‌بندی بالاتر از رقیب سنتی قرار بگیرد.

بیرانوند، اتحاد سرخابی ها را خراب کرد!

به گزارش زنهار، در این بازی به غیر از عیسی و خط حمله پرسپولیس، خط دفاعی سرخ‌پوشان هم عملکرد قابل قبولی داشته و فرصت اندکی در اختیار مهاجمان خوب استقلال گذاشتند. در این بین اگر اشتباهی هم صورت گرفت این علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس بود که با آمادگی بالا، جبران مافات کرد. علیرضا بیرانوند فوتبالیست خوب و انسان خوش اخلاقی است. احتمالا بسیاری از هواداران استقلال هم علاقه‌ای ولو اندک به دروازه‌بان پرسپولیس دارند. شاید همذات‌پنداری با او و دوران سختی که در کودکی داشته و یا سادگی همین روزهایش که چهره‌ای شناخته شده است، باعث شده تا او در زمره چهره‌های مجبوب فوتبال ایران باشد. اتفاقا به همین دلیل است که انتظار نمی‌رفت علیرضا بیرانوند، بعد از برد در دربی روی به تماشاگران خودی، آن شادی جنجالی را در یک دیدار تمام ایرانی انجام دهد. او پس از برد به نشانه بریدن سر حریف، دوبار این حرکت را انجام داد که کاش چنین نمی‌کرد. نباید از یاد برد که تماشاگران و بازیکنان دو تیم چطور در بازی رفت کنار یکدیگر قرار گرفته و کری‌خوانی‌های مرسوم را کنار گذاشتند.

‌می‌شود هیجانات علیرضا بیرانوند را درک کرد، ولی اتفاقا به خاطر جایگاهی که او در فوتبال ایران پیدا کرده، انجام چنین خوشحالی که باعث شده باشگاه استقلال بلافاصله از او شکایت کند، بعید بود. روز گذشته پس از آن اتفاق، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح زیر از شکایت خود نسبت به گلر پرسپولیس خبر داد: «باشگاه استقلال از دروازه‌بان پرسپولیس بابت خوشحالی توهین‌آمیزش به کمیته اخلاق شکایت می‌کند. انتظار می‌رود کمیته اخلاق بدون ملاحظات، برخوردی مناسب و قاطع با این بازیکن داشته باشد تا شاهد تکرار این گونه رفتار‌ها در فوتبال ایران نباشیم.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار