کلنجار عجیب فرهاد با پنالتی ستاره بارسا!

پس از مهار پنالتی پیانیچ توسط گلر اتحاد کلباء، فرهاد مجیدی با حرکتی تمسخرآمیز، از اتاق VAR خواست تا دستور تکرار این ضربه را صادر کنند.

کلنجار عجیب فرهاد با پنالتی ستاره بارسا!

به گزارش "زنهار، فرهاد مجیدی توانست یکی از مهمترین پیروزی‌های دوران حضورش در اتحاد کلبا را به دست بیاورد. جایی که شاگردان او موفق شدند با گل دقیقه 100 احمد عامر، از سد الشارجه عبور کنند. تیمی که مدعی کسب عنوان قهرمانی بود و فصل گذشته نیز عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کرد. برتری روز گذشته به این دلیل برای فرهاد و مدیران کلباء از اهمیت زیادی برخوردار بود که تیم های الشارجه و اتحاد کلباء زیر نظر حاکم شهر شارجه مدیریت می‌شوند اما نگاه خاص آنها به تیم اول شهر است و بودجه ای بسیار کمتر برای کلباء در نظر گرفته می‌شود. اما برتری کلبا برابر الشارجه با حاشیه‌هایی نیز همراه بود. جایی که فرهاد مجیدی پس از مهار پنالتی پیانیچ توسط عیسی الهوتی، با حالتی تمسخر آمیز از داور مسابقه خواست تا به VAR مراجعه کرده و پنالتی را تکرار کند. کنایه فرهاد به دلیل چند اتفاقی است که هم در بازی روز گذشته و هم چند دیدار پیشین این تیم رخ داد. چهار هفته قبل بود که کلباء در دیدار با الوصل به تساوی یک – یک رسید. گل الوصل را فابیو لیما از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این گل در شرایطی وارد دروازه ببرها شد که سنگربان کلباء ضربه اول را مهار کرد اما داور در تصمیمی عجیب، پنالتی را تکرار کرد و فرهاد مجیدی نیز به دلیل اعتراض به این تصمیم، اخراج شد.

در دیدار روز گذشته نیز کلباء 2 بار دروازه الشارجه را باز کرد که هر 2 گل مردود اعلام شدند. در دقیقه 22 و روی ارسال کرنر از سمت چپ، فیلیپ کیس در دهانه دروازه روی توپ اثر گذاشت اما به دلیل برخورد توپ به دست این بازیکن، داور گل را مردود اعلام کرد و یک اخطار نیز به بازیکن اسلواک تیم مجیدی نشان داد.این اتفاق در ثانیه های ابتدایی نیمه دوم نیز تکرار شد. ارسال عبدالله دیابی در دهانه دروازه به احمد جشک رسید و این بازیکن توانست پس از کنترل توپ، آن را وارد دروازه الشارجه کند.

داور ابتدا این گل را تأیید کرد و در شرایطی که بازیکنان الشارجه توپ را در میانه میدان کاشته بودند، کمک داور ویدیویی در حال صحبت با قاضی میدان بود و او را به کنار زمین فراخواند که پس از بازبینی صحنه توسط VAR، داور به دلیل خطای هند جشک هنگام کنترل توپ، این گل کلباء را نیز مردود اعلام کرد.کمک داور ویدیویی در دقیقه 79 تیر خلاص را بر پیکر تیم مجیدی وارد کرد. جایی که داور وسط خطای زکریا محمد به روی کایو را یک ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه تشخیص داد و در شرایطی که دیواره دفاعی کلباء نیز در حال تشکیل بود، از اتاق VAR به داور مسابقه اعلام شد که خطا داخل محوطه جریمه بوده و قاضی میدان نیز بدون بررسی صحنه، تصمیم همکارانش را پذیرفت و خطای پنالتی را به سود الشارجه اعلام کرد.

فرهاد مجیدی که باور نداشت داور تصمیم خود را از ضربه کاشته به یک خطای پنالتی تغییر داده، در حالیکه هر دو دستش را به نشانه بهت و حیرت باز کرده بود، ابتدا به سمت داور مسابقه و سپس کمک داور چهارم رفت و اینگونه اعتراضش را نشان داد. البته مرور تصاویر تلویزیونی نشان می دهد که پنالتی اعلام شده به سود الشارجه درست بود.پس از اینکه میرالم پیانیچ، ستاره سابق یوونتوس و بارسلونا پشت این توپ ایستاد، عیسی الهوتی گلر اتحاد کلباء موفق شد با واکنشی دیدنی پنالتی حریف را مهار کند و همچنان برتری تیمش را حفظ کند.پس از اینکه کارگردان تلویزیونی واکنش های فرهاد مجیدی را به تصویر کشید، مشخص شد که سرمربی سابق استقلال با حالتی کنایه و تمسخر آمیز از داور چهارم می‌خواهد تا این صحنه را نیز مورد بازبینی اتاق VAR قرار دهند تا بلکه تصمیم به تکرار ضربه پنالتی بگیرند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار