ساپینتو از خجالت کاپیتان استقلال درآمد!

در دربی پیام حیدری به سود استقلال پنالتی اعلام کند، بعید است بازیکنی که پشت ضربه می ایستد، سید حسین حسینی باشد. حتی اگر تماشاگران باز هم شعار دهند؛ بده سید حسین بزنه...دربی پنالتی شود، سید حسین نمی زند!

ساپینتو از خجالت کاپیتان استقلال درآمد!

به گزارش زنهار؛ زدن ضربه پنالتی توسط سید حسین حسینی؛ این جزء برنامه های کادر فنی استقلال در بازی با هوادار نبود. همان طور که ریکاردو ساپینتو با سوت پایان بازی خیلی سریع به سمت ساکت رفت و به او توضیح داد این رفتار تصمیم او نبوده است و بازیکنان تیمش به هیچ وجه قصد بی احترامی به تیم هوادار را نداشتند. همین طور هم بود؛ زمانی که به سود استقلال پنالتی دوم اعلام شد، بازیکنی که از بین رضا میرزایی و مهدی قایدی برای زدن ضربه پنالتی از سوی ریکاردو ساپینتو انتخاب شد، مهدی قایدی بود اما شعار تماشاگران مبنی بر اینکه بده سید حسین بزنه و درخواست مهدی قایدی موجب شد تا کسی که پشت ضربه ایستاد، کاپیتان و دروازه بان استقلال باشد.

اما چرا در دربی در صورت وقوع خطای پنالتی به سود استقلال کسی که پشت ضربه می ایستد، سید حسین حسینی نیست؟ اول اینکه برای دربی کوین یامگا به ترکیب تیم بر می گردد و زمانی که کوین یامگا در زمین است، هیچ بازیکنی به سمت گرفتن توپ پنالتی نمی رود و در صورت تعویض کوین یامگا، محمد محبی آماده زدن ضربه پنالتی است و بعد هم مهدی قایدی. همه این‌ها به کنار؛ ریکاردو ساپینتو در بازی با هوادار نشان داد، خیلی موافق زدن ضربه پنالتی از سوی دروازه بان نیست. سرمربی پرتغالی بر این عقیده است این موضوع ناراحتی سرمربی و بازیکنان تیم حریف را به‌همراه خواهد داشت. کاملا پیدا بود که بعد از حضور در رختکن در این باره با دروازه بان و تیمش صحبت کرده تا جایی که هم سید حسین و هم مهدی قایدی و هم دیگر بازیکنان در پایان بازی با هوادار از بازیکنان این تیم و ساکت الهامی عذرخواهی کردند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار