برگ برنده استقلال مقابل پرسپولیس

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد مدیران این باشگاه باید هر چه زودتر اقدام به تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو کرده و او را در جمع آبی‌پوشان حفظ کنند.

برگ برنده استقلال مقابل پرسپولیس

به گزارش زنهار، مجید نامجومطلق درباره دربی پایتخت که فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد، اظهار داشت: بدون شک این یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ امسال است، چون دو تیم چشم به قهرمانی دارند و می‌خواهند با پیروزی در بازی فردا شانس قهرمانی‌شان را بیشتر کنند. نتایج اخیر دو تیم هم مثبت بوده است و امیدوارم شاهد یک بازی هیجان‌انگیز باشیم.

وی در ادامه با اشاره به نتایج اخیر استقلال و اینکه ریکاردو ساپینتو نزد هواداران این تیم محبوبیت زیادی پیدا کرده است، گفت: هواداران همیشه دوست دارند استقلال فوتبالی تهاجمی به نمایش بگذارد و حالا تیم ساپینتو چنین فوتبالی را به نمایش گذاشته و بردهای خوبی به دست آورده است. مسئله مهم در مورد ساپینتو زحمات زیادی است که برای تیم کشیده و انرژی مضاعفی برای موفقیت استقلال گذاشته است. 

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: وقتی هواداران رفتارهای ساپینتو را می‌بینند طبیعتاً او را بیشتر از گذشته دوست دارند و این را هم باید در نظر گرفت که برخی از مربیان چگونه در گذشته با پیش کشیدن مشکلات مالی از تیم جدا شدند و دردسر درست کردند، ولی ساپینتو این کار را انجام نداد. وقتی یک مربی تیمش را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد طبیعتاً باشگاه هم باید به فکر حفظ او باشد و من معتقدم که باشگاه استقلال باید هر چه زودتر اقدام به حفظ ساپینتو کند.

نامجو مطلق در مورد درخشش مهدی قائدی در بازی‌های اخیر یادآور شد: من با این بازیکن کار کردم و معتقدم که قائدی جزو آن دسته از فوتبالیست‌هایی است که خیلی باید مراقبش باشید. رفتن قائدی به فوتبال امارات از لحاظ فوتبالی تصمیم درستی نبود، ولی خوشبختانه او بعد از بازگشت به لیگ ایران توانست خودش را دوباره نشان دهد. 

پیشکسوت باشگاه استقلال راجع به کیفیت فنی مسابقات لیگ برتر در فصل جاری هم گفت: بازی‌ها در این فصل کیفیت خوبی داشته است، چون مربیان خوبی در لیگ ایران حضور داشتند. قطعاً حضور این مربیان باعث شد کیفیت فنی مسابقات نسبت به سال‌های گذشته بهتر شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار