بیرانوند: نباید بهانه دست کسی داد

علیرضا بیرانوند: بهانه دست کسی ندهید دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس از هواداران تیمش خواست با حضور در آزادی و در جدال با ملوان یک‌ روز ویژه را شکل دهند.

بیرانوند: نباید بهانه دست کسی داد

به گزارش زنهار؛ علیرضا بیرانوند: بهانه دست کسی ندهید

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس از هواداران تیمش خواست با حضور در آزادی و در جدال با ملوان یک‌ روز ویژه را شکل دهند.

پرسپولیس بعد از برتری مقابل مس رفسنجان اکنون امیدوار است در جدال خانگی برابر ملوان بندرانزلی نیز با برتری کار را به پایان رسانده و شرایط را برای رقابت قهرمانی ادامه دهند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، در آستانه این بازی از هواداران تیمش درخواست کرد با حضور پررنگ و پرشور در استادیوم آزادی، به آنها برای کسب پیروزی کمک کنند. او با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی‌اش با اشاره به فینال‌های حساس باقیمانده برای تیمش نوشته: «هوادارای عزیز پرسپولیس، چیزی تا آخر فصل نمونده، ۶ فینال تا پایان لیگ مونده که ازتون می‌خوام برای پرسپولیس سنگ تموم بذارید.»

بیرانوند با اشاره به این موضوع که نباید به اتفاقات و شرایط گذشته توجه کنند و به دنبال اتحاد برای پیروزی در ادامه فصل باشند گفت: «هر چی بوده گذشته و الان وقت اتحاد و با هم بودنه. باید دوباره عظمت و بزرگی پرسپولیس رو به همه نشون بدیم. هنوز هیچی تموم نشده و ما همیشه نشون دادیم وقتی با هم هستیم می‌تونیم کارای بزرگی انجام بدیم. نباید بهونه دست کسی بدین و ازتون می‌خوام مثل همیشه ورزشگاه رو به رنگ قرمز در بیارین.»

گلر محبوب پرسپولیسی‌ها در پایان بار دیگر از هواداران تیمش خواسته تا با حضورشان برای پیروزی به آنها انگیزه مضاعف بدهند: «تیم بیشتر از هر زمانی به حضورتون نیاز داره و به عنوان برادر کوچیک‌تر ازتون می‌خوام تو بازی پنجشنبه و البته بقیه بازی‌هایی که در پیش داریم برای پرسپولیسمون سنگ تموم بذارید. منتظر حضورتون هستیم و به امید دیدار.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار