پیروزی آسان هلند برابر جبل‌الطارق

نارنجی‌پوشان هلند که رقابت‌های انتخابی یورو2024 را با پیروزی سنگین 4-0 مقابل فرانسه آغاز کرده و با انتقادهای شدیدی مواجه شده بودند امشب در خانه خود میزبان جبل‌الطارق بودند. شاگردان کومان با گلهای ممفیس دیپای در نیمه اول و دو گل ناتان آکه در نیمه دوم موفق شدند حریف را 3-0 شکست دهند.

پیروزی آسان هلند برابر جبل‌الطارق

به گزارش زنهار؛ نارنجی‌پوشان هلند که رقابت‌های انتخابی یورو2024 را با پیروزی سنگین 4-0 مقابل فرانسه آغاز کرده و با انتقادهای شدیدی مواجه شده بودند امشب در خانه خود میزبان جبل‌الطارق بودند. شاگردان کومان با گلهای ممفیس دیپای در نیمه اول و دو گل ناتان آکه در نیمه دوم موفق شدند حریف را 3-0 شکست دهند.

هلند با این پیروزی با 3 امتیاز از دو بازی در رتبه سوم جدول گروه B قرار دارد. نارنجی‌پوشان با اینکه یک بازی بیشتر از یونان انجام داده‌اند ولی به لطف تفاضل گل کمتر در رتبه سوم ایستاده و فرانسه با شش امتیاز صدرنشین گروه است.

نارنجی‌ها که امشب در استادیوم فاینورد شهر روتردام به مصاف جبل‌الطارق رفته بودند برای جبران شکست در بازی اول از همان ابتدا اشتهای زیادی برای گلزنی نشان می‌دادند. در دقیقه 23 دنزل دومفرایس، دفاع راست هلند، پاس خوبی برای ممفیس دیپای فراهم کرد تا او روند گلزنی هلندی‌ها را آغاز کند.

شاگردان کومان در ادامه این نیمه اما دقت لازم را برای باز کردن دوباره دروازه نداشتند تا نیمه اول با برتری 1-0 هلند به پایان برسد.

در دقیقه 50 دنزل دومفرایس بار دیگر در نقش پاسور ظاهر شد و این بار مدافع دیگری از هلند، ناتان آکه ستاره خط دفاعی منچسترسیتی، موفق شد دروازه جبل‌الطارق را باز کند.

نیمه دوم مسابقه امشب به نیمه ناتان آکه تبدیل شد و او در حالی‌که 8 دقیقه تا پایان مسابقه باقی مانده بود دومین گل خود و سومین گل هلند را با پاس دالی بلیند به ثمر رساند.

بازی در نهایت در شب درخشش آکه با پیروزی 3-0 هلندی‌ها به پایان رسید. هر چند پیروزی مقابل تیمی در حد جبل‌الطارق نمی‌تواند برای کومان امتیاز تلقی شده و از فشار انتقادها بابت شکست سنگین مقابل فرانسه در بازی اول بکاهد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار