واکنش جنجالی ساپینتو به دعوت نشدن قائدی به تیم ملی

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به دعوت نشدن ستاره تیمش به تیم ملی واکنش نشان داد.

واکنش جنجالی ساپینتو به دعوت نشدن قائدی به تیم ملی

به گزارش زنهار، تمرین تیم ملی در حالی امروز شروع می‌شود که امیر قلعه نویی سرمربی جدید تیم ملی در اقدامی عجیب که تعجب خیلی‌ها را به همراه داشت، مهدی قایدی ستاره این روز‌های استقلال را به تیم ملی دعوت نکرد. قایدی که بعد از شروع نه چندان خوب در استقلال، در هفته‌های گذشته عالی کار کرد و گل‌های مهمی هم برای تیمش به ثمر رساند، نتوانست نظر مثبت قلعه نویی را به خودش جلب کند و ستاره ریزنقش آبی‌ها جایی در لیست جدید تیم ملی نداشت.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که به همراه همسرش در تهران حضور داشت، برای استراحت دیروز ایران را ترک کرد. بازی‌های لیگ برتر به دلیل اردوی تیم ملی و همچنین تعطیلات نوروز تعطیل است و ساپینتو و همسرش هم از این فرصت استفاده کردند و دیروز ایران را ترک کردند. دیروز به صورت خیلی اتفاقی ساپینتو و همسرش را در فرودگاه دیدیم. از همین رو برای گفتگو نزد سرمربی استقلال نزدیک شدیم تا چند دقیقه‌ای در مورد شرایط این تیم صحبت کنیم.

با این حال ساپینتو به ما گفت: فعلا شرایط حرف زدن را ندارد و خیلی هم عجله دارد. من باید به موقع به پرواز برسم و الان فرصت خوبی برای گفتگو نیست.

از ساپینتو در خصوص دعوت نشدن قایدی به تیم ملی هم پرسیدیم که به گفتن این جمله بسنده کرد؛ «این سوالی نیست که من به آن جواب بدهم. فعلا می‌خواهم با همسرم به سفر بروم و از سفر لذت ببرم تا دوباره برای شروع تمرینات به ایران برگردم و برای ادامه لیگ آماده شویم.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار