جفرسون لرما: صعود لیورپول به دور بعد لیگ قهرمانان دور از دسترس نیست

جفرسون لرما، هافبک بورنموث، معتقد است امشب جبران شکست 2-5 بازی رفت و صعود لیورپول به دور بعد لیگ قهرمانان در برنابئو دور از دسترس نیست.

جفرسون لرما: صعود لیورپول به دور بعد لیگ قهرمانان دور از دسترس نیست

به گزارش زنهار؛ جفرسون لرما، هافبک بورنموث، معتقد است امشب جبران شکست 2-5 بازی رفت و صعود لیورپول به دور بعد لیگ قهرمانان در برنابئو دور از دسترس نیست.

لیورپول سه هفته پیش در آنفیلد با نتیجه 2-5 مغلوب رئال مادرید شد تا کهکشانی ها حالا شانس بسیار بیشتری برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان داشته باشند. لیورپول در فصل جاری تیمی غیر قابل پیش بینی است. قرمزها در هفته های اخیر اورتون، وولوز و منچستریونایتد را در سه بازی خانگی شکست دادند و در مجموع 11 گل نیز زدند. آنها در خانه نیوکسل نیز با دو گل پیروز شدند ولی همین هفته به بورنموث قعر جدولی باختند.

جفرسون لرما، هافبک کلمبیایی سابق لوانته، که در بازی برابر لیورپول ستاره بورنموث بود، در مورد بازی امشب قرمزها مقابل رئال به آاس گفت:«معجزه غیرممکن نیست. برخی بازی ها هستند که برای شما رویایی پیش می روند و شاید بازی امشب همین شرایط را برای لیورپول داشته باشد. البته لیورپول نباید به برتری 7-0 برابر یونایتد فکر کند چون هر بازی داستان خودش را دارد.»

لرما ادامه داد:«حریف مقابل لیورپول تیمی فوق العاده است. رئال می تواند به خوبی همه جوانب یک بازی را کنترل کند و حتی اگر دو گل هم عقب بیفتد، عصبی نخواهد شد. این را رئال بارها در لیگ قهرمانان ثابت کرده است. بازی بزرگی خواهد شد و لیورپول باید بهترین بازی ممکن را برای صعود انجام دهد. قطعا آنها به شانس هم نیاز دارند چون همه می دانیم بازی در برنابئو چه معنایی دارد.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار