ادعای جنجالی یک داور علیه فلورنتینو پرز

داور مشهور اسپانیایی: فلورنتینو پرز تهدیدم کرد

ادعای جنجالی یک داور علیه فلورنتینو پرز

به گزارش زنهار؛ ایتورالده گونزالس دیشب در کادناسر فاش ساخت که 12 سال قبل توسط رئیس باشگاه رئال مادرید تهدید شده بود.

 قبل از بازی شنبه رئال برابر اسپانیول، ویدیویی از داوری‌های کلوس گومز پخش شد که در آنها او علیه رئال اشتباهات فاحشی مرتکب شده بود. گومز که از داوری بازنشسته شده، اکنون مدیر VAR در فوتبال اسپانیاست و رئال معتقد است او پشت پرده تصممیات جنجالی VAR قرار دارد.

ایتورالده گونزالس که بین سال های 1995 تا 2012 در سطح اول فوتبال اسپانیا داوری کرده و اکنون کارشناس داوری کادناسر و آاس است، در دفاع از گومز به شدت از باشگاه رئال مادرید انتقاد کرد. تلویزیون رئال هم در پاسخ، دیشب ویدیویی از اشتباهات ایتورالده در بازی های رئال را منتشر کرد.

در واکنش به این حرکت تلویزیون رئال، گونزالس ادعایی جدید را مطرح کرد:«کارشناسان و خبرنگاران "رئال مادرید تی وی" خودشان را بسیار زبده می دانند. از آنها می خواهم در مورد اتفاقی که در فصل 11-2010 رخ داد تحقیق کنند. من داور بازی رئال-دپورتیوولاکرونیا بودم. رئال 6-1 برنده شد و در حالی که به سمت اتاق داوران می رفتم، فلورنتینو پرز من را به اتاقی هدایت کرد و در آن با لحنی تند گفت که من هیچ چیز از تو نمی خواهم جز اینکه برای ما هم مثل بارسلونا سوت بزنی. من که تعجب کرده بودم، گفتم این یک شوخی است؟ که با پاسخ منفی روبرو شدم. نیم ساعت بعد به کمیته داوران گزارش دادم ولی هیچ اتفاقی رخ نداد و همه چیز به سرعت مختومه شد. هیچکس حتی حرف‌های من را پیگیری هم نکرد.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار