پرسپولیس زیر و رو شد!

پرسپولیس برخلاف بازی حذفی مقابل سپاهان در بازی 20 اسفند تیم دیگری بود و از ابتدای مسابقه شرایط خوبی نداشت.

پرسپولیس زیر و رو شد!

به گزارش زنهار؛ پرسپولیس برخلاف بازی حذفی مقابل سپاهان در بازی 20 اسفند تیم دیگری بود و از ابتدای مسابقه شرایط خوبی نداشت.

شاید مصدومیت‌ها و سرماخوردگی‌های مداوم بازیکنان و تغییرات اجباری می‌توانست یکی از دلایل این افت باشد اما از فاصله برد بزرگ در تبریز تا این مسابقه چه بلایی سر پرسپولیس آمد که در تمام آیتم‌های آماری بازی مقابل سپاهان شکست خورد و یک بازنده تمام‌عیار مقابل چشمان تماشاگر خودی بود؟

پرسپولیس به‌عنوان تیم اول مالکیت لیگ برتر در این فصل فقط در 37 درصد زمان بازی صاحب توپ بود که این آمار با توجه به اخراج یک بازیکن و بازی ده نفره حدوداً 50 دقیقه‌ای طبیعی به نظر می‌رسد اما در نیمه نخست هم شرایط جالب نبود.

امید گل پرسپولیس در این بازی 0.26 بود، تیم یحیی فقط 5 شوت زد در حالی که سپاهان سه برابر این تعداد شوت زد. طبیعتاً تعداد پاس و دقت پاس پرسپولیس هم کمتر از حریف بود و البته شوت کمتری به چهارچوب سپاهان زد.

در مورد مالکیت اما بعد از بازی با تراکتور هشدار داده بودیم که تداوم این آمار می‌تواند خطرناک باشد. پرسپولیس بعد از بازی هوادار و تراکتور در دیدار با سپاهان هم مالکیت توپ را باخت تا مشکلات تیم گل‌محمدی در سبکی که او دوست دارد ارائه دهد ادامه داشته باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار