این ستاره با چشم‌بند هم پنالتی می‌زند

آنتونیو کونته به تمجید از هری کین پرداخت که اولین پنالتی خود بعد از جام جهانی را به گل تبدیل کرد.

این ستاره با چشم‌بند هم پنالتی می‌زند

به گزارش زنهار؛ آنتونیو کونته به تمجید از هری کین پرداخت که اولین پنالتی خود بعد از جام جهانی را به گل تبدیل کرد.

تاتنهام شب گذشته با نتیجه سه بر یک میهمان خود ناتنیگهام فارست را شکست داد تا با 48 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد. آنتونیو کونته بعد از این پیروزی گفت: "انگیزه و عطش پیروزی را می شد از چشمان بازیکنانم دید و کاملا مستحق کسب این نتیجه بودیم."

 

او در مورد تثبیت رتبه چهارم تیمش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ تاکید کرد: "تیم های بزرگی در کورس کسب سهمیه حضور دارند. حضور در این جمع برای ما مثل قهرمان شدن در لیگ برتر است. فصل قبل که این اتفاق رخ داد من از معجزه صحبت کردم و امسال فصل به مراتب سخت تری داریم."

سرمربی تاتنهام با شمردن رقبای اصلی تیمش در راه کسب سهمیه افزود: "لیورپول یک رقیب جدی است. نیوکسل امسال کاملا متفاوت کار کرده است و چلسی را هم خارج از این رقابت نمی دانم چون آنها تیم خوبی هستند و می توانند در بازی های آینده نتایج بهتری کسب کنند."

کونته با تمجید از هری کین که اولین پنالتی خود بعد از خراب کردن پنالتی حساس تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 را گل کرد گفت: "او می تواند با چشم بند هم پنالتی بزند. ما در مورد یک مهاجم در کلاس جهانی صحبت می کنیم. هری کین نه به خاطر گلزنی بلکه به خاطر تعهد و انگیزه بالایی که دارد یک الگوی خوب به شمار می رود."

او افزود: "وقتی می‌خواهیم در مورد دستاوردهای تیمی صحبت کنیم، درباره دستاوردهای به فردی صحبت می‌کنیم. بهتر است در مورد برد در کنار هم و جشن گرفتن یک جام با هم صحبت کنیم تا یک دستاورد فردی."

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار