دلیل تعویض رامین مقابل پرسپولیس مشخص شد

مدافع راست سپاهان مدعی است که تعویض زودهنگامش در نیمه دوم به دلیل نگرانی کادرفنی بابت اخراجش بوده است.

دلیل تعویض رامین مقابل پرسپولیس مشخص شد

به گزارش زنهار؛ رامین رضاییان یک بار دیگر مقابل پرسپولیس قرار گرفت و البته تلاش او برای تاثیرگذاری فردی در تین جدال بی‌نتیجه ماند و ارسال‌هایش در چند مرحله با فرصت سوزی مهاجمان تیمش همراه بود.

رضاییان که هفته گذشته پنالتی تیمش را نتوانست تبدیل به گل کند و این در حالی بود که شانس صدرنشینی شهریار مغانلو در جدول گلزنان را نیز با گرفتن این پنالتی از وی گرفت، در بازی با پرسپولیس تلاش زیادی داشت تا مهاجم تیمش را در موقعیتی ایده‌آل قرار دهد تا به نوعی اتفاق هفته گذشته را جبران کند که فرصت سوزی مانع از تحقق این هدف شد.

رضاییان اما در نیمه دوم خیلی زود با تصمیم مورایس از زمین خارج شد تا با بهت و ناباوری زمین را ترک کند. او البته ساعاتی بعد به توضیح دلیل این تعویض پرداخته و به نظر می‌رسد با سرمربی تیمش در این خصوص به گفتگو پرداخته و قانع نیز شده باشد.

 

مدافع راست سپاهان که در اواخر نیمه اول از پیام حیدری کارت دریافت کرده بود، با توجه به ۱۰ نفره شدن پرسپولیس و قاطعیتی که داور بازی از خود نشان می‌داد، مورایس و کادرفنی سپاهان را با این بیم مواجه کرده بود که احتمال دریافت کارت زرد دوم برای این بازیکن با ریسک بالایی همراه است و او را به این دلیل تعویض کردند.

رضاییان در پستی که بعد از بازی با پرسپولیس منتشر کرده ضمن اینکه از جدال با این تیم به عنوان یک بازی احساسی برای خودش توصیف داشته، از امیدواری‌اش برای قهرمانی با سپاهان کنار هواداران این تیم گفته و در نهایت نیز مدعی شده تعویضش به دلیل اخطاری بوده که در نیمه اول دریافت کرده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار