عجیب‌ترین چیزی که یاد یحیی گل‌محمدی آمد!

احتمالا یحیی در این صحنه این شعر اخوان ثالث را با خودش زمزمه می کرده: سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت، که سرها در گریبان است.

عجیب‌ترین چیزی که یاد یحیی گل‌محمدی آمد!

به گزارش زنهار؛ احتمالا یحیی در این صحنه این شعر اخوان ثالث را با خودش زمزمه می کرده: سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت، که سرها در گریبان است.

پرسپولیس نیم فصل نخست را در بهترین شرایط ممکن به اتمام رسانده و با ایجاد فاصله پنج امتیازی با سپاهان و هشت امتیازی با استقلال، در موقعیت بسیار خوبی برای کسب عنوان قهرمانی قرار گرفته بود. اما با شروع جام جهانی و متعاقبا جدایی یورگن لوکادیا پیش از دربی برابر استقلال، بحران در اردوی پرسپولیس آغاز شد و در ادامه این تیم امتیازات مهمی را یکی پس از دیگری از دست داد.

پس از تساوی مقابل استقلال، این تیم در اهواز مقابل فولاد و در تهران برابر هوادار شکست خورد و برابر آلومینیوم نیز به تساوی رضایت داد. اما علیرغم این نتایج نیز برتری در ال کلاسیکوی جام حذفی مقابل سپاهان، شرایط این تیم را همچنان خوب نگه داشت و این تیم در صورت کسب پیروزی مقابل سپاهان، می توانست در صدر جدول را از آن خود کند.

اما بدشانسی پیش از این بازی بزرگ برای پرسپولیس کلید خورد. غیبت بازیکنان کلیدی مانند گولسیانی و سینا اسدبیگی به علت سرماخوردگی و البته استمرار غیبت شیخ دیاباته و سعید صادقی، باعث شد یحیی گل محمدی نتواند از ترکیب همیشگی خود استفاده کند. در ادامه مرتضی پورعلی گنجی نیز با بدشانسی مصدوم شد و در واقع سرمربی پرسپولیس در حساس ترین بازی فصل، زوج درخشان خط دفاعی خود را از دست داد.

لئاندرو پریرا در دقایق پایانی نیمه اول با حرکتی عجیب و بچگانه کارت زرد دوم را دریافت کرده و اخراج شد تا کلکسیون اتفاقات عجیب برای گل محمدی تکمیل شود. اما علیرغم این شرایط بغرنج نیز تیم او در نیمه دوم نمایش خوبی برابر سپاهان ارائه داده و تقریبا موقعیت گلزنی چندانی به حریف نداد.

اما در دقیقه 94 بود که بالاخره قفل دروازه علیرضا بیرانوند شکست و این تیم در تهران با یک گل مغلوب سپاهان شد. خود یحیی گل محمدی نیز حالا به خوبی می داند که با توجه به قرعه آسان تر سپاهان و پیش رو بودن بازی های سختی مانند استقلال و گل گهر برای پرسپولیس، تیمش دیگر شانس خیلی زیادی برای فتح لیگ برتر در فصل جاری ندارد و پرسپولیس ممکن است برای دومین فصل متوالی این فرصت را از دست بدهد. موضوعی که خود گل محمدی نیز در نشست خبری بعد از دیدار با سپاهان به آن اشاره کرد.

روی نیمکت تیم های پرطرفداری مانند استقلال و پرسپولیس، دو فصل قهرمان نشدن و حفظ جایگاه، اتفاق چندان مرسومی برای سرمربیان نبوده و در صورت از دست رفتن شانس فتح جام در لیگ، شاید قهرمانی در جام حذفی و غلبه بر استقلال در دربی، فصل و صندلی را برای یحیی گل محمدی حفظ کند. تصاویر چهره درهم و رنگ رخساره این سرمربی به خوبی خبر از سر درون می دهد و به نظر می رسد پایان سال دوباره برای یحیی خوب پیش نرفته، مثل سال گذشته که او مقابل استقلال به تساوی رضایت داد و با عصبانیتی غیرمنتظره، پذیرفت که قرار است رقیب قهرمان لیگ برتر شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار