بایرن‌ نباید ساده و بچه‌گانه گل بخورد

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 5-3 مقابل آگزبورگ گفت شاگردانش همیشه در دربی باواریا بازی را بد شروع می‌کنند ولی از اینکه امشب بازگشته و به پیروزی رسیدند خوشحال است.

بایرن‌ نباید ساده و بچه‌گانه گل بخورد

به گزارش زنهار؛ یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 5-3 مقابل آگزبورگ گفت شاگردانش همیشه در دربی باواریا بازی را بد شروع می‌کنند ولی از اینکه امشب بازگشته و به پیروزی رسیدند خوشحال است.

ایرن در دربی باواریا موفق شد حریفش، آگزبورگ را در یک بازی پرگل با دو گل از بنجامین پاوارد و سه گل دیگر که توسط ژوائو کانسلو، لروی سانه و آلفونسو دیویس به ثمر رسید با نتیجه 5-3 شکست دهد و خیالش از بابت صدرنشینی بوندس‌لیگا دست کم تا هفته آینده راحت باشد.

شاگردان ناگلزمان در حالی قدم به این بازی گذاشتند که روز چهارشنبه با پیروزی 2-0 مقابل پاری سن ژرمن صعودشان به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان را قطعی کرده و با حداکثر روحیه وارد این مسابقه شدند. بایرن که بازی را مقابل هوادارانش در آلیانز آرنا آغاز کرده بود خیلی زود شوکه شد. درحالی‌که تنها 2 دقیقه از شروع مسابقه می‌گذشت.

ناگلزمان در پایان بازی به این گل اشاره کرد و گفت تیمش همیشه در دربی باواریا بازی را بد شروع می‌کند. او البته از بازگشت شاگردانش و پیروزی آنها ابراز رضایت کرد. ناگلزمان همچنین از لروی سانه ستایش کرد و گفت او علاوه بر گلی که به ثمر رساند تقریبا در تمامی حملات بایرن نقش داشت.

بایرن بد شروع کرد ولی مهم این بود که برگشتیم و پیروز شدیم

ما در مقابل آگزبورگ همیشه بازی را بد شروع می‌کنیم. تیم در موقعیتی که گل اول را خوردیم باید سریعتر عمل کرده و توپ اول را دفع کند. اگر هم توپ اول دفع نشد باید توپ دوم را هر چه سریعتر دفع کنیم. ولی مهم‌ترین واقعیت این است که با اینکه عقب افتادیم برگشتیم و بازی را با پیروزی به پایان بردیم. از این نظر خیلی خوب بودیم. در نهایت با شایستگی به سه امتیاز رسیدیم.

لروی سانه

لروی موقعیت‌هایی داشت که می‌توانست بهتر عمل کند. ولی سانه هر وقت توپ را به دست می‌آورد دروازه حریف را تهدید می‌کند و می‌تواند با سرعت بالا و تکنیک خوبی که دارد بازیکنان را دریبل زده و پیش برود. بیشتر حمله‌های ما امروز توسط او انجام شد. مهم اشتیاق است که لروی امروز نشان داد دارد. برای همین از او راضی هستم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار