واکنش رسمی مدیر بایرن‌مونیخ به وضعیت عجیب کانسلو

ژوائو کانسلو خرید بزرگ زمستانی بایرن بود ولی او حالا به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است. حسن صالح حمیدزیچ در این مورد توضیح داد.

واکنش رسمی مدیر بایرن‌مونیخ به وضعیت عجیب کانسلو

به گزارش زنهار؛ جدایی ناگهانی کانسلو از منچسترسیتی و پیوستنش به بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باعث شد که حواشی بسیاری درباره درگیری او با گواردیولا منتشر شود؛ هرچند هر دو این شایعات را رد کرده‌اند. ژوائو یک ماه پیش به صورت قرضی تا پایان فصل جاری به بایرن مونیخ پیوست و بایرن البته متعهد شده است که در تابستان آتی او را با پرداخت 65 میلیون یورو به صورت دائمی خریداری کند.

ستاره پرتغالی به عنوان یک خرید زمستانی بزرگ راهی بایرن شد، اما حالا او در بایرن نیز در حال تبدیل شدن به یک بازیکن نیمکت‌نشین و فراموش‌شده است. ژوائو بر خلاف تصورات، جایی در ایده‌های یولیان ناگلزمان ندارد. 

وقنی ناگلزمان در بازی برابر اشتوتگارت به استانیشیچ به جای کانسلو میدان داد، همه تعجب کردند ولی او در پایان بازی گفت که دلیل بازی کردن استانیشیچ این بود که کانسلو سابقه بازی در خط دفاعی سه نفره را ندارد و در آن بازی به بازیکنی با خصوصیات دفاعی بیشتر نیاز داشت.

سپس دوربین‌ها کانسلو را در تمرین بایرن با حالتی ناامید و ناراحت شکار کردند که با عصبانیت به توپ ضربه می‌زد. کانسلو در بازی حساس برگشت برابر پی‌اس‌جی هم نیمکت‌نشین بود و در دقایق پایانی وارد زمین شد. جالب اینکه او پاس گل دوم تیمش را نیز به گنابری داد.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، در مورد وضعیت کانسلو گفت: «بله، کانسلو این اواخر خیلی بازی نکرده، ولی او همچنان برای ما بازیکن بسیار مهمی است و در ادامه فصل تاثیرگذار کار خواهد کرد. ژوائو بازیکنی باورنکردنی است و از اینکه او را در اختیار داریم، خوشحال هستیم.»

لازم به ذکر است که رسانه‌های آلمانی دیروز ادعا کردند بایرن بند خرید قطعی ژوائو را فعال نخواهد کرد و او در پایان فصل باید به سیتی برگردد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار