بلیت های ال‌کلاسیکو یک ساعته فروش رفت

باشگاه بارسلونا شب گذشته بلیت‌فروشی برای ال‌کلاسیکوی 19 مارس (28 اسفند) را شروع کرد و پس از یک ساعت هیچ بلیتی در دسترس نبود.

بلیت های ال‌کلاسیکو یک ساعته فروش رفت

به گزارش زنهار؛ بارسلونا 28 اسفند در نوکمپ میزبان رئال مادرید است. در فصل جاری دو تیم تاکنون سه بار برابر هم قرار گرفته‌اند و بارسا دو بار برنده شده و رئال نیز یک پیروزی کسب کرده است. رئال بازی رفت لالیگا را 3-1 در برنابئو برد ولی بارسا در فینال سوپرجام، 3-1 و در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری، 0-1 پیروز شد.

بارسلونا شب گذشته بلیت‌فروشی برای بازی برگشت لالیگا را شروع کرد و تنها در یک ساعت همه بلیت‌ها فروش رفتند. معمولا چند روز مانده به بازی بلیت‌فروشی شروع می‌شود ولی شور و هیجان هواداران بارسا برای این بازی به قدری زیاد بود که باشگاه تصمیم گرفت به فاصله 12 روز تا بازی، بلیت‌فروشی را شروع کند. برخی منابع نیز ادعا کرده‌اند امکان خرید بلیت جایگاه هواداران رئال پس از 10 دقیقه از شروع بلیت‌فروشی وجود نداشته است. لازم به ذکر است که در ماه‌‎های اخیر بارسلونا به خاطر مسائل مربوط به اسپانسر، اجازه ورود هواداران تیم‌های مقابل به نوکمپ را نداده است. دو تیم روز 5 آوریل از دور برگشت کوپا دل ری نیز در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار