ناراحتی بازیکنان یونایتد؛ او کاپیتان نیست!

شکست سنگین منچستریونایتد برابر لیورپول با انتقادهای شدیدی علیه برونو فرناندز، کاپیتان این تیم، همراه بوده است.

ناراحتی بازیکنان یونایتد؛ او کاپیتان نیست!

به گزارش زنهار؛ یونایتد این هفته به امید کاهش اختلاف امتیاز با آرسنال در صدر جدول برابر لیورپول قرار گرفت اما دریافت هفت گل آرزوهای این تیم را نقش بر آب کرد. 

فرناندز یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌ها را در این بازی ارائه کرد و رفتار او در زمین نیز باعث شد که بسیاری از هواداران و بازیکنان سابق یونایتد به شدت از او انتقاد و نسبت به این رفتارها اعتراض کنند. 

این موضوع حتی تا رختکن شیاطین سرخ هم کشیده شده و گفته می‌شود که بسیاری از بازیکنان این تیم دیگر به این موضوع که او بتواند کاپیتان خوبی برای این تیم باشد معتقد نیستند. 

منابع نزدیک به رختکن یونایتد می‌گویند رفتار او در زمین در بازی روز یکشنبه تاثیر بدی روی بازیکنان داشته و آنها را به شدت آزرده خاطر کرده است. 

یکی از رفتارهایی که این بازیکن پرتغالی انجام داد این بود که پس از سوت پایان بازی بدون این که به سمت هوادارانی که برای تشویق یونایتد به آنفیلد آمده بودند برود، بلافاصله راهی رختکن شد و این موضوع از چشمان بازیکنان و هوادارن دور نماند. در نهایت این رافائل واران بود که بازیکنان را جمع کرد و به سمت تماشاگران برد.

بسیاری از بازیکنان سابق یونایتد مانند گری نویل هم نسبت به این اقدامات از سوی فرناندز تذکر داده و آنها را دور از شان کاپیتان یونایتد دانسته بودند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار