خبر جالب درباره باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان تهران وعده داد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به‌زودی در فوتبال بانوان نیز سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

خبر جالب درباره باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال

 به گزارش زنهار،  فاطمه هاشمی در این مورد اظهار داشت: مطمئن باشید پیگیر حضور تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال بانوان هستیم و با جرأت و ارادت کار می‌کنیم و خبرهای خوب خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی این اتفاق می‌افتد، افزود: به‌زودی این اتفاق می‌افتد، چون اگر زمان اعلام کنم، ممکن است تغییر کند، با این حال قول می‌دهیم حتماً با شروع سال جدید به سرانجام خواهد رسید.

این در حالی است که پیش از این صحبت‌هایی مطرح شده بود که حضور تیم‌های مطرح باشگاهی مردان را در لیگ فوتبال بانوان کمرنگ کرده بود.

مواردی چون الزام نکردن تیم‌های فوتبال مردان به تیم‌داری در بخش بانوان جهت اخذ مجوز و پیشنهاد AFC و فیفا برای انجام این کار زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال شرکت نداشتن در لیگ فوتبال بانوان را به دنبال داشت.

در عین حال مدیرعامل باشگاه پیکان در صحبت‌های جدید خود از تیم‌داری در فوتبال و هندبال بانوان گفت و اینکه به مانند گذشته به تیم‌داری در والیبال و فوتسال هم ادامه خواهند داد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار