عصبانیت کلوپ از هوادار مزاحم

شادی گل آخر لیورپول به منچستریونایتد می‌رفت موجب مصدومیت شدید دو بازیکن این تیم شود.

عصبانیت کلوپ از هوادار مزاحم

به گزارش زنهار؛ شادی گل آخر لیورپول به منچستریونایتد می‌رفت موجب مصدومیت شدید دو بازیکن این تیم شود.

لیورپول امشب موفق شد با ارائه یک بازی بی نظیر و کم نقص منچستریونایتد را با نتیجه 7-0 درهم بکوبد. شاگردان یورگن کلوپ از اواخر نیمه اول تا آخرین دقایق نیمه دوم لحظاتی ترسناک برای حریف دیرینه خود رقم زدند و آخرین گل خود را در دقیقه 88 توسط روبرت فیرمینو به ثمر رساندند؛ گلی که شادی بعد از آن موجب مصدومیت دو بازیکن و خشم یورگن کلوپ شد.

مهاجم برزیلی لیورپول داخل محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و از زاویه ای بسته اقدام به شوتزنی کرد تا گل هفتم تیمش را وارد دروازه حریف کند. او بعد از گلزنی سمت هواداران لیورپول در گوشه زمین رفت تا شادی خود را با آنها تقسیم کند؛ یکی از هواداران میزبان که حسابی از عملکرد تیمش به وجد آمده بود در این لحظه به سمت حلقه شادی بازیکنان هجوم برد.

او قبل از رسیدن به حلقه شادی لیورپولی‌ها، تعادل خود را از دست داده و مثل یک مدافع، روی پای اندرو رابرتسون تکل رفت. بازیکن لیورپول روی این تکل تعادل خود را از دست داده و در برخورد با کورتیس جونز او را هم سرنگون کرد.

در حالی که بازیکنان لیورپول از این اتفاق شوکه شده بودند، ماموران حاضر در کنار زمین خیلی سریع این هوادار را از زمین خارج کردند.

در حین خروج هواداران لیورپول از زمین، یورگن کلوپ که نگران آسیب دیدن شاگردانش به خاطر حرکت نسنجیده این هوادار بود با خشم به سمت او رفته و حسابی سرش غر زد. البته این مربی آلمانی بعد از اطلاع از اینکه شاگردانش آسیبی در این صحنه ندیده اند، آرام شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار