فرگوسن در حالتی که به آن عادت ندارد

این شکستی بود که سر الکس فرگوسن در طول 26 سال حضورش در اولدترافورد به صورت انگشت‌شمار آن را تجربه کرده است.

فرگوسن در حالتی که به آن عادت ندارد

به گزارش زنهار؛ این شکستی بود که سر الکس فرگوسن در طول 26 سال حضورش در اولدترافورد به صورت انگشت‌شمار آن را تجربه کرده است.

روز دوم هفته 26 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با نتیجه‌ای تاریخی همراه بود و شاگردان کلوپ که روزهای خوشی را هم تجربه نمی‌کنند، مقابل منچستری قرار گرفتند که با تن‌هاگ هلندی اوج گرفته، اما در پایان این قرمزپوشان بندر آنفیلد بودند که در خانه با پیروزی 7 بر صفر به کارشان مقابل رقیب دیرینه خاتمه دادند.

این از آن دست مسابقاتی است که فرگوسن خیلی علاقه‌ای به دیدن آن ندارد؛ مربی‌ منضبط اسکاتلندی که باخت 6-1 مقابل منچسترسیتی در سال 2011 را بدترین روز خود در این منچستریونایتد توصیف کرد و حالا پس از بازنشستگی بارها شاهد شکست‌های سنگین تیم محبوبش مقابل لیورپولی بوده که کنار زدن آنها در دوران مربیگری اولویت اصلی او بود و موفق به این کار هم شد.

با این حال در سال‌های اخیر رقیب دیرینه بیدار شده و نشان داده دوست ندارد، برتری خود را به شهر منچستر بدهد. امشب هم نبرد دو تیم از آن مسابقاتی بود که این هدف با پیروزی نادر 7 بر صفر برای کلوپ و شاگردانش ثبت شد، تا فرگوسن پس از گل سوم لیورپولی‌ها سری به حالت تاسف تکان بدهد و از چهره‌اش پیدا باشد که امشب هم انگار یکی از همان شب‌های تاریک در تاریخ باشگاه منچستر، به یاد آورده خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار