تعجب خمز از پنالتی‌های پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در واکنش به اینکه برای پرسپولیس بیش از تیم او پنالتی می‌گیرند گفت: درباره اینکه برای پرسپولیس پنالتی می‌گیرند اما برای ما پنالتی نمی‌گیرند، شاید چیزهایی باشد. شاید عجیب باشد که در کل لیگ اینچنین است.

تعجب خمز از پنالتی‌های پرسپولیس

به گزارش زنهار؛ سرمربی تیم فوتبال تراکتور در واکنش به اینکه برای پرسپولیس بیش از تیم او پنالتی می‌گیرند گفت: درباره اینکه برای پرسپولیس پنالتی می‌گیرند اما برای ما پنالتی نمی‌گیرند، شاید چیزهایی باشد. شاید عجیب باشد که در کل لیگ اینچنین است.

تیم فوتبال تراکتور در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۶ در تبریز میزبان پرسپولیس است. پاکو خمز، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد. سعی می‌کنیم توپ را در اختیار داشته باشیم و زمانی که توپ را از دست می‌دهیم، باید نظم تیمی خودمان را حفظ کنیم. در تراکتور مهم نیست چه کسی بازی می‌کند یا نمی‌کند. اگر بازیکنی نباشد برای جانشینی او فکر می‌کنیم و مطمئن هستم آن بازیکن بهترین عملکرد را خواهد داشت.

مربی سابق تراکتور: دیدار با پرسپولیس تماشایی خواهد بود

وی درباره اینکه برخی بازیکنانش نظیر هادی محمدی در مسابقات این تیم کارت‌های زرد بی‌موردی دریافت می‌کنند، گفت: این بازیکنان کاملا در کارهای تدافعی شرکت دارد و در اینگونه موارد شما ریسک می‌کنید. بازیکنان با توان 100 درصدی بازی می‌کنند و اگر من به آنها بگوییم که با توان 60 درصدی بازی کنند مطمئنا تعداد خطاها و کارت‌های زرد کمتر می‌شود.

برنامه‌ای برای کنترل بازیکن خاصی از پرسپولیس ندارم

سرمربی اسپانیایی تراکتور درباره عملکرد مهدی ترابی در ترکیب پرسپولیس نیز اظهار کرد: برنامه‌ای برای کنترل یک بازیکن خاص ندارم. مثلا در اروپا برخی برنامه‌ای داشتند که مسی را کنترل کنند اما وقتی کسی خلاقیت خدادادی دارد، کنترل او سخت است. ما می‌دانیم خصوصیات بازیکنان چیست و در آنالیزها این موارد را به بازیکنان می‌گوییم و سعی می‌کنیم آنها را کنترل کنیم اما برنامه‌ای نداریم که یک بازیکن را از طرف دیگر زمین بیاوریم تا یک طرف دیگر بازیکن خاصی را کنترل کند. چون این موضوع برای حریف فضا ایجاد می‌کند. ما تیمی کار می‌کنیم و به بازیکنان خودمان می‌گوییم که درست کار کنند و این کاری است که انجام می‌دهیم.

وظیفه تراکتور قهرمانی نیست

خمز در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش برای بازی برابر پرسپولیس دارد یا خیر؟ گفت: به سن بازیکنان نگاه نمی‌کنم و هر بازیکنی بتواند به من کمک کند در ترکیب قرار می‌گیرد. تیم‌هایی که هدف قهرمانی دارند، پرسپولیس، سپاهان، استقلال و گل‌گهر هستند که هزنیه زیادی انجام داده‌اند. وظیفه ما قهرمان شدن نیست و این رویایی است که به دنبال آن هستیم. اگر به آن برسیم خوشحال می‌شویم اما این فشار سنگین روی تیم‌های است که نام برده‌ام و این فشار روی ما نیست.

شاید چیزهایی باشد که برای پرسپولیس پنالتی می‌گیرند و برای ما نه!

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید «پرسپولیس در بیشتر بازی‌های از روی نقطه پنالتی به گل رسیده است و خط دفاع تراکتور هم به رقبا پنالتی می‌دهد، آیا فکری به حال این موضوع کرده‌اید؟» گفت: درباره اینکه برای پرسپولیس پنالتی می‌گیرند اما برای ما پنالتی نمی‌گیرند، شاید چیزهایی باشد. به خاطر این است که این سوال برای این خبرنگار ایجاد شده است. شاید عجیب باشد که در کل لیگ اینچنین است.

عباس‌زاده جزو سه مهاجم برتر لیگ در زدن ضربات نهایی است

او در ادامه درباره وضعیت محمد عباس‌زاده، مهاجم تراکتور اظهار کرد: تنها راه ما این است که کار کنیم تا او به شرایط خوب برگردد. الان رضا اسدی را داریم که خیلی خوب کار می‌کند. عباس‌زاده و پاکدل هم این فرصت را دارند که خودشان را نشان بدهند. اگر الان رضا اسدی را از بازی خارج کنم و عباس‌زاده را به بازی بفرستم فردا سوال می‌کنید چرا چنین کاری کردم! عباس‌زاده باید تمرین کند تا در بهترین شرایط آماده‌سازی باشد تا بیشتر به او بیشتر فرصت بدهیم. عباس‌زاده جزو  سه، چهار مهاجم برتر لیگ در زدن ضربات آخر است.

مربی بزرگی نیستم

وی  در پاسخ به این سوال که مربیان بزرگ در بازی‌های بزرگ سوپرایز دارند و آیا او هم سوپرایزی دارد یا خیر گفت: مربی بزرگی نیستم! سوپرایز ما این نیست که بازیکن خاصی بازی کند. ما دوست داریم بازی خوبی انجام بدهیم و مقابل تیم خوبی مثل پرسپولیس نتیجه بگیریم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار