سرمربی اسپانیایی خیال سردار آزمون را راحت کرد

ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرلورکوزن تاکید کرد که سردار آزمون شرایط بسیار خوبی در نوک خط حمله این تیم دارد و گزینه اول او از بین سه گزینه دیگر است.

سرمربی اسپانیایی خیال سردار آزمون را راحت کرد

به گزارش زنهار؛ تیم فوتبال بایر لورکوزن در چارچوب هفته بیست و سوم بوندس لیگا فردا شب به مصاف تیم هرتابرلین می‌رود. سردار آزمون مهاجم ایرانی لورکوزن در دیدار هفته گذشته این تیم در ترکیب اصلی حضور داشت و موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

به نظر می‌رسد آزمون بار دیگر در ترکیب اصلی بایر قرار می‌گیرد و با اظهاراتی که «ژابی آلونسو» سرمربی اسپانیایی این تیم داشته، جایگاه سردار در ترکیب اصلی قطعی و خیال این مهاجم ایرانی راحت است.

آلونسو برای بخش هجومی تیمش چند گزینه یعنی سردار آزمون، آدام هلوژک، امینه آدلی و پاتریک شیک را در اختیار دارد و این کار او را برای انتخاب مهاجم سخت خواهد کرد.

سرمربی بایر گفت: خوشحالم که این مشکل را دارم. تا تعطیلات زمستانی فقط آدام هلوژک را داشتم و صادقانه بگویم، او یک مهاجم مرکزی واقعی نیست.

احتمال استفاده از هلوژک و آدلی در نوک خط حمله چیزی است که آلونسو آن را با بازگشت آزمون رد می‌کند. سرمربی بایر گفت: هلوژک در خط حمله خوب بازی کرد اما او قبلاً در این پست نبوده است و سردار در موقعیت بسیار بهتری است.

سردار آزمون در دو بازی گذشته بوندس لیگا عملکرد بسیار خوبی داشت. او برابر ماینتس یک پاس گل داد و برابر فرایبورگ هم یک گل به ثمر رساند تا پس از مدت طولانی مصدومیت و دوری از ترکیب، خود را جلوتر از آدلی و هلوژک قرار بدهد.

به گزارش کیکر، آلونسو در خصوص وضعیت پاتریک شیک دیگر مهاجم تیمش تاکید کرد: پاتریک هنوز باید آمادگی بدنی اش را بیشتر کند. این پس از سه ماه دوری از بازی طبیعی است. من از او راضی هستم و به زودی در بهترین شرایط بازخواهد گشت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار