استقلالی‌ها را به کمپ راه ندادند

آخرین جلسه تمرینی تیم استقلال پیش از دیدار مقابل حریف هفته بیست و دوم این تیم روز یکشنبه چهاردهم اسفند در زمین کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار می‌شود.

استقلالی‌ها را به کمپ راه ندادند

به گزارش زنهار؛ آخرین جلسه تمرینی تیم استقلال پیش از دیدار مقابل حریف هفته بیست و دوم این تیم روز یکشنبه چهاردهم اسفند در زمین کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار می‌شود.

شاگردان سرمربی پرتغالی استقلال امروز با یک جلسه تمرین بدنسازی خود را آماده انجام دو جلسه تمرین تاکتیکی مطابق با برنامه گروه آنالیز تیم استقلال کردند. 

طبق اعلام رسمی کادر فنی استقلال اعضای این تیم فردا برای انجام اولین جلسه تمرینی تاکتیکی برای دیدار مقابل گل گهر در زمین کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور پیدا می‌کنند. آخرین جلسه تمرینی استقلال نیز بر پایه تمرینات با توپ، روز یکشنبه هفته آینده ۱۴ اسفند برگزار خواهد شد.

ناگفته نماند؛ هنوز مشخص نیست یکی از این دو جلسه با حضور تماشاگران برگزار می‌شود یا نه اما از افراد نزدیک به کادرفنی تیم استقلال خبردار شدیم این احتمال وجود دارد مثل تمرین تیم استقلال پیش از دیدار مقابل نساجی باز هم شرایط برای حضور هواداران در محل تمرین استقلال مهیا شود.

یادآور می‌شود؛ امروز نیز جمعیت قابل توجهی از طرفداران استقلال برای دیدار با ستاره های محبوب شان به محل بلوار ناصر حجازی و خیابان منتهی به کمپ آن مرحوم رفته بودند تا بتوانند وارد محل تمرین شوند اما با ممانعت حراست این مجموعه نتوانستند تمرین استقلال را از نزدیک ببینند. شنیدیم ساپینتو که در هفته های اخیر به شدت رابطه خوبی با هواداران پیدا کرده و تأثیر حضور آنها در تمرینات تیمش را می داند از هواداران استقلال حمایت کرده و خواستار فراهم کردن شرایطی شده که آنها بتوانند در محل تمرین حضور پیدا کنند تا از این طریق استقلال با وضعیت بهتری در مسابقات آتی خود به میدان برود. 

ناگفته نماند؛ اعضای تیم استقلال پس از تمرین روز یکشنبه به هتل می روند تا اردوی شبانه روزی خود برای دیدار مقابل گل گهر سیرجان را برگزار کنند. دیدار این دو تیم روز دوشنبه هفته آینده ۱۵ اسفند از ساعت ۱۵ در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار