ستایش فرهاد مجیدی از تیم احمد نوراللهی

فرهاد مجیدی قبل از دیدار حساس برابر الاهلی به ستایش از این تیم پرداخت و شاگردان ژاردیم را از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های آسیا دانست.

ستایش فرهاد مجیدی از تیم احمد نوراللهی

به گزارش زنهار،  اتحاد کلباء در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هجدهم رقابت‌های لیگ امارات، پنج‌شنبه به مصاف الاهلی می‌رود. فرهاد مجیدی قبل از این بازی حساس تیمش گفت: برابر تیمی بازی داریم که در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته است. به نظرم الاهلی از کامل‌ترین تیم‌های لیگ است و در شرایط کنونی یکی از بهترین تیم‌های آسیا است.

او درباره آمادگی تیمش برای این بازی گفت: در دو هفته اخیر تمرینات بسیار خوبی داشته‌ایم. تیم در شرایط بسیار خوبی است. بازیکنان آماده این بازی هستند و نهایت تلاش خود را به کار می‌بریم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

اتحاد کلباء شروع بسیار خوبی با فرهاد مجیدی داشت، اما در نیم فصل دوم اصلا عملکرد خوبی نداشته است به طوریکه در ۸ بازی اخیر خود تنها دو بار به پیروزی دست پیدا کرده است و ۵ بار طعم شکست را چشیده است این درحالی است که الاهلی که احمد نوراللهی را هم در اختیار دارد در صدر جدول رده بندی قرار دارد و شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری لیگ امارات دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار