بیرانوند پنالتی‌گیرترین دروازه‌بان لیگ برتر است؟

علیرضا بیرانوند توانست دومین پنالتی خود را در این فصل مهار کند و به حسین پورحمیدی برسد.

بیرانوند پنالتی‌گیرترین دروازه‌بان لیگ برتر است؟

به گزارش زنهار؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس بار دیگر هنر خود در مهار ضربات پنالتی را در دیدار با نفت مسجدسلیمان نشان داد و توانست پنالتی پیمان میری را مهار کند. او پیش از این نیز در بازی پرسپولیس و ون‌پارس در جام حذفی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و با مهار پنالتی بازیکنان حریف منجر به صعود تیمش به مرحله بعد جام حذفی شده بود.

این اولین باری نبود که بیرانوند توانست پنالتی بازیکنان را در فصل جاری لیگ برتر مهار کند. این برای دومین بار در فصل جاری بود که بیرانوند موفق به انجام این کار شد ولی با این حال او توانست به رکورد حسین پورحمیدی برسد که او نیز در این فصل دو بار موفق به مهار پنالتی بازیکنان شده است.

امسال زمانی که بیرانوند درون دروازه پرسپولیس بوده است سه ضربه پنالتی برای رقیبان این تیم گرفته شده است که از این بین تنها داریوش شجاعیان توانست پنالتی خودش را گل کند و پیمان میری از نفت مسجدسلیمان و امین پورعلی از گل گهر برابر دروازه بان تیم ملی ایران ناکام ماندند.

در حال حاضر پورحمیدی و بیرانوند رکوردی مشابه همدیگر دارند و توانستند دو پنالتی از سه پنالتی علیه تیم‌های خود را مهار کنند و بهتر از هر دروازه‌بان دیگری در فصل جاری عمل کرده‌اند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار