داور خوش‌یمن رئالی‌ها، ال‌کلاسیکوی رفت را سوت می‌زند

کمیته داوران فوتبال اسپانیا، داور بازی رفت تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی را معرفی کرد.

داور خوش‌یمن رئالی‌ها، ال‌کلاسیکوی رفت را سوت می‌زند

به گزارش زنهار؛ کمیته داوران فوتبال اسپانیا، داور بازی رفت تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی را معرفی کرد.

به گزارش نشریه موندودیپورتیوو، کمیته داوران فوتبال اسپانیا، خوسه لوئیس مونوئرا مونترو را به‌عنوان داور بازی پنجشنبه شب تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا معرفی کرد. در همین حال خوسه لوئیس گونسالس گونسالس را هم به‌عنوان کمک داور ویدئویی (VAR) انتخاب کرده است.

مونوئرا مونترو پیش از این تنها یک بار ال‌کلاسیکو را سوت زده است که این اتفاق در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته سوپرجام اسپانیا در عربستان سعودی رخ داد، دیداری که رئال مادرید با نتیجه 3 بر 2 برد.

آخرین باری که او بازی بارسلونا را سوت زده است مصاف این تیم با اتلتیکومادرید در ورزشگاه متروپولیتانو بود که بارسایی‌ها آن را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساندند. در مجموع مونوئرا 20 بار بازی‌های بارسلونا را سوت زده است که با ثبت 15 برد، سه تساوی و دو شکست برای این تیم همراه بوده است.

داور آندلسی 13 بار هم بازی‌های رئال مادرید را سوت زده که تیم پایتخت هرگز در آنها شکست نخورده است. در این بازی‌ها رئال 11 پیروزی و دو تساوی داشته است. او بازی‌های رئال مادرید برابر اوساسونا، وایادولید و اتلتیکومادرید در فصل جاری را قضاوت کرده است.

ال‌کلاسیکو دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، پنجشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار